P
Pheetuz
Guest
Hej folkens. Jeg har været programmering i C i lang tid nu, men jeg har aldrig haft til at programmere C til at køre på et styresystem, er alt det arbejde, jeg har gjort er programmering indlejrede systemer. Jeg var på udkig for at prøve at skrive nogle programmer, at jeg kunne køre direkte ud af min computer, måske fra kommandolinjen eller som en. Exe. Det eneste problem er, at jeg har meget lidt idé om, hvordan man kan gå om dette, og hvilke forskelle deres er mellem programmering et indlejret system og programmering på vinduer, er der et dokument, der beskriver # pragmas og andre systemkomponenter specifikke krav? Jeg har downloadet MinGW da jeg læste, at det vil udarbejde til Windows, men har ikke haft en chance for at lege med det endnu. Var også spekulerede på, om der var en kommando til at generere et vindue og udfylde den med tekst eller knapper for eksempel. Jeg ved, at dette indlæg er blevet temmelig vage, men jeg er bare lidt på udkig efter et skub i den rigtige retning for at få mig i gang. Nogen links eller rådgivning er meget værdsat. Mange tak. Pete