Kørsel input.scs fil i kadencen

T

tshankar501

Guest
Kan nogen hjælpe mig med at levere scripting-kode til at køre input.scs fil i kadencen, hvorved jeg ønskede, at netlist skal simuleres og køre, og også de resultater, der skal afsættes?

Tak,
Shankar Thirunakkarasu

»input.scs' er en fil, som varetager den netlist information, alle variable værdier er anvendt i design, alle de oplysninger, der er gemt i en" stat "i en typisk Analog Design Miljø og den indeholder også de udgange, der skal afsættes.

Det er outputfil normalt er gemt i den. / Simulation / (cell_view navn) / skematisk / netlist / ...når vi kører simuleringen fra Analog Design Miljø

Vi kan køre denne fil "input.scs' med Ocean script hvilket svarer til at klikke på knappen 'Simulering og Kør' i Analog Design Miljø.

Her er jeg i en situation med at arbejde med 'input.scs' file alene og ikke bruger nogen brugergrænseflade såsom Analog Design Miljø.

I øjeblikket, med en given "input.scs" fil, jeg er i stand til at køre en simulation, men så har jeg nogle problemer med at plotte data om bølgeform vindue.Please help me out .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back