Kørsel transistor som tænding fra line out.

J

JoKKeR

Guest
Er der nogen mulighed for at køre transistor som switch ved at anvende audio signal fra line out? Effektiv og enkel vil virke som en charme. Iv allerede er oprettet Signal hvad pulseret DC ... Så vidt jeg ved, at bruge transistor som switch theres intet kompliceret coz spænding og strøm skal gøre det "trick" Behøver jeg at jordforbinde noget ned? Hvad med en forbindelseslinje ud til basen, vil det fungere bare at forbinde base line out "positiv noget" med base.

Noget? Selv kan jeg overskride 20000 Hz grænse? Signal vil være virkelig simpelt ... På hvilke afhænger Tease begrænsninger? Er lydkortet kørsel (kontrol) del bag det eller?? Kan jeg ur lydkort sted fra bios eller noget?

Im ikke sikker på, hvad u ønsker at gøre med line out ... Men hvis u ønsker at overskride 20KHz grænse, er de lydkort bygget til at generere hørbare frequecies (20-20KHz). Jeg tror ikke lydkort er designet til at generere ultrasoniske signaler (> 20 kHz) ... Og hvis u blot ønsker at køre en transistor med line out u kan gøre det ... Vælg en transistor med High hFE ratings ... og slutter basen af transistor til at line ud ...

Den eneste fordel ved et PC lydkort line out er evnen til at spille *. Wav-filer uden at skrive en linje kode. Bortset fra, at alle digitale interface, e. . printer port, ville RS232 være bedre egnet til at drive en switch transistor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back