K (at) uafhængighed Virtusos XL problem

W

wccheng

Guest
Kære alle,

Jeg bruger den C (ved) uafhængighed Virtusos XL henlede layout.Oprindeligt, jeg henlede skematisk opfattelse først.Brug derefter Virtusos XL til at generere de tilsvarende layout visning.Jeg har draget nogle routing forbindelse allerede på dette layout synspunkt.Men jeg opdatere skematisk se igen.Jeg fandt netto navn har ændret sig i denne edited del.Hvordan kan jeg opdatere layoutet henblik på at få de tilsvarende netto navn og stadig holde placeringen af komponenter uden ændret?

Tak

wccheng

At opdatere dit layout og tilslutningsmuligheder efter skematiske der er foretaget ændringer i layout XL følge disse trin.

Gå til menuen 'Forbindelse', rul ned til 'Update' og derefter vælge "Komponenter og Nets".Når menuen kommer op kontrollere hver boks, som er relevante (f.eks bør designeren har tilføjet ekstra modstande kontrollere feltet Enheder, bør der være nye input tjekke stifter kasse osv.).Skulle nogen nye apparater, input eller output behovet opdateret men designeren har omdirigeret nogle af de eksisterende enheder fravælge alle boxs og trykke ok.Dette vil opdatere dit konnektivitet fra skematisk til layout.Du kan også bruge check mod kilden, se dig Layout XL hjælpe manual.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back