K573RF4A 27c64 klon programmering.

N

neazoi

Guest
hej jeg har to K573RF4A (2764 kloner) epromes. Den ene har en Vpp = 21v og den anden (som har mindre chip dør) har en Vpp = 12.5v Hvilken én skal jeg bruge til min ansøgning? Jeg har en willem programmør

Begge EPROM-kredsloeb gang programmeres vil opføre sig på nøjagtig samme måde, spørgsmålet her er der ZIF har din programmør, så du behøver ikke at lave en ny adapter til mindre fodaftryk .. IanP: wink:

Begge EPROM-kredsloeb gang programmeres vil opføre sig på nøjagtig samme måde, spørgsmålet her er der ZIF har din programmør, så du behøver ikke at lave en ny adapter til mindre fodaftryk .. : Wink:
Jeg har bemærket programmøren har en indstilling for Vpp. Du kan vælge mellem 12v, 21v og 23V. Et EPROM sais Vpp = 21.5v. Vil det være ok woth bare 21v, eller har spændingen er nødvendigt at være præcis?

Jeg vil gætte 21V er nær nok. For at være ærlig har jeg aldrig set en EPROM, der anvendes 21V, men 21.5V er meget almindeligt, så måske de bare forkortet til nummeret. Hvis programmøren bruger den korrekte algoritme, vil det med at forsøge at skrive til samme adresse, indtil data kan læses tilbage korrekt, hvis spændingen er lidt lavt det ville bare skrive et par gange mere, inden oplysningerne bekræftet korrekt. Som IanP siger, vil de to enheder fungerer på samme måde, er det kun deres interne programmering kontrol, der er anderledes. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back