Kadence IC5.0 version IC50.33 opgradering - er det muligt?

I

illiviu

Guest
Jeg har IC5.0 version. Er det muligt at opgradere denne version med ISR, for IC50.33, eller jeg nødt til at have base version af IC50.33?

Den Cadence regel er, at for hver version du altid brug for Base version, og for opdatering, du skal bruge den seneste [enten ISR, QSR, etc. ..]

Hvis du installerer over den tidligere version (base), behøver du ikke basen cd'en for installation. Hvis du ønsker at installere ISR / QSR om et nyt bibliotek, så vil du bruge basen CD (IC5.0). Cheers.

Ja, jeg har version 5,001, tror jeg er den første version. Så er det muligt at opgradere kun ISR 5,033? Naturligvis. Samme hierarki

Nej Hver version [5,001, 5,033, etc] skal have sin base. For at være mere specifik: 1. En 5,001 installation ikke kan opgraderes med en 5,033 ISR / QSR 2. En 5,033, hvis den allerede er installeret, behøver kun en 5,033 ISR / QSR [intet behov for 5,033 Base]. Men hvis det ikke er installeret, vil en 5,033 først på 5,033 Base, der skal installeres, og derefter opdateret med den nyeste 5,033 ISR eller QSR. Capish?

roli: Hvad er den nøjagtige betydning af ISR eller QSR? I finde deres størrelser er meget stor som base. Hvad er indholdet i dem?

Du behøver kun at installere den seneste opdatering af 5033. Denne opdatering i kadence er en komplet software.

Nej, jeg kan ikke enig med dig! Opdateringen er ikke en komplet udgave! Basen er nødvendig.

til flyinspace: QSR - kvartalstidsskrift software opdateringspakke ISR - foreløbig software opdateringspakke Jeg ved ikke hvorfor disse udgivelser er så store, men disse erstatte en masse pakker. hilsener, hqqh

Hvis din virksomhed har købt C @ dence software, ville du have opgradering servce. De vil give dig et sæt af CD herunder Base. Du må hellere bruge denne ene, og downloade den mest opdaterede QSR / ISR.

Jeg tror ikke, du skal have base. kadence software er en komplet pakke.

Igen - det Cadence regel for samme version "X.YZ" er: Du skal bare [color = red] senest [/color] QSR eller ISR eller UPDATE til eksiste installation at blive opdateret! Du skal Base & [color = red] senest [/color] QSR eller ISR eller UPDATE for nye anlæg, der opdateres!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back