Kadence, Orcad, PSpice, Hspice osv.

M

mengghee

Guest
Kan nogen rent faktisk fortælle mig forskellen? når jeg kører PSpice på min computer, jeg mærke til, at start, at det er en Cadence familie. hvis nogen siger, at de bruger kadence ... Betyder det, at jeg trygt kan antage, at de bruger PSpice? tak

Populariteten af SPICE kredsløbet simulatoren, der er oversat til forskellige tilbud, der passer til forskellige beregne platforme. SPICE3, den nyeste Berkeley tilbyder. Det har den fordel, at frit tilgængelige, at støtte en bred vifte af modeller, og for at køre på alle UNIX-platforme. Det kan downloades. HSPICE (fra Avant!) Tilbyder en mere robust, kommerciel version af SPICE. Ingen gratis eksemplarer her. Hvis du er interesseret, så kontakt Avant!. PSPICE. Denne populære version af SPICE, som er tilgængelig fra Orcad (nu Cadence) løber under PC og Macintosh-platforme. En evaluering version, som kan håndtere små kredsløb med op til 10 transistorer, er frit tilgængeligt. For en fuldt udbygget version eller for mere information, kontakt venligst Orcad. AIM-Spice er en PC-version af SPICE med en revideret brugergrænseflade, simulering kontrol, og med ekstra modeller. En studerende version kan downloades. En komplet liste over alle SPICE tilbud (og software-downloads for en bred vifte af platforme). stammer fra EECS afdeling af University of California i Berkeley. Kadence er et selskab af serien EDA software. Dér "Orcad" "Avant!" "Er navnene på selskaberne. Kan du finde mere information fra intetnet såsom Google.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back