Kadence Spectre Simulering Problem

W

wuZheng

Guest
Hej alle, jeg søgte op Google efter en løsning på mit nuværende problem, der omdirigerede mig her, men den givne svar var langt fra tilstrækkeligt, at bede OP blot at kontrollere deres nuværende udformning ikke giver megen indsigt i fastsættelse af mit eget problem. PROBLEM: Spectre spytter denne fejl til et design, jeg arbejder på: ERROR (SPECTRE-16.386): M3: Alt for mange terminaler er givet M3 er en transistor, som du kan forestille dig at bruge nogle proprietær teknologi. bibliotek. Det har præcis 3 terminaler (4, hvis du bruger det alternative), der er præcis 3 linjer knyttet til den. At sørge for jeg var ikke ved at blive skør, eller at designet en eller anden måde påvirket denne fejl, jeg gik rundt og skabte et nyt design fil. Det nye design har en enkelt transistor, en variabel kilde forbundet til porten, VDD at dræne, og kilde jordforbundet (samt base ved hjælp af alternative symbol). Igen får jeg denne fejl: ERROR (CMI-2117): M0: Alt for mange givne terminaler (6> 3) Jeg er virkelig forvirrede, hvad ville der forårsager denne fejl, hvis nogen har nogen indsigt. , ville det være meget værdsat. Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back