kadence værktøj

P

p_shinde

Guest
kan nogen fortælle, hvordan at påberåbe spøgelse værktøj til simulering af layout ..............

sin kadence værktøj, wat alle kommandoer til at give ..........

tak
prasad

Hej,
ru gør alt ur ting fra kommandoprompten eller en gui baseret ..... Jeg er bekendt med den senere en ..... hvad vi gør der følger ....

fra layout ... efter DRC ... LVS .... u ekstrakt (kan være RCX eller hvad nogensinde) layout ......

Der er en mulighed for at "hierarkiet redaktør ".... u nødt til at gøre det hele der ........ u kan finde det i" User Guide ", som sælgeren af tech-fil / teknologi .. ... generelt de siger i det ... især tilpasset værktøjet ur hjælp ....

selv om u stadig brug for oplysninger om ovenstående kan skrive her ... jeg vil sende u doc .....

om commandpromt ... jeg er blind ....

gd lykke
snakudey

ok tak,

vi har brug for nogen separat licens for spøgelse simulation???
ellers er indbygget i kadence virtuos værktøj ......??

kan nogen svare på dette ......

prasad

Hej,

Bestemt du har brug for en licens til Spectre Simulator og normalt er det en standard simulator og er indbygget.

På dette punkt er jeg alittle lidt forvirret .....
Hvad jeg troede ligesom ur bede for "post layout simulation".Dette sker efter layout er forbi.Så u skal have simuleret ur kredsløb / tegningerne før layout.

Hvis u har brugt lige kadence (dvs. til simulering samt layout) ... så u skal have simulering licens for spøgelse ...... i så fald u vil ikke blive konfronteret med et problem .....

Hvis ur simulering er andre værktøjer (f.eks HSPICE etc. ).... derefter sandsynligvis u nødt til at importere netlist fra kadence efter layout ....... netlist er ledigt ...... men jeg ved ikke vide meget om det indbyrdes værktøj kommunikation .....

gd lk ..
sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back