kadence (virtuos) bibliotek til at simulere enheder i nm-teknologi

A

anita

Guest
Jeg ønsker at simulere silicium nanotråde transistor og for at jeg vil have bibliotek filen for kadence i nanometer teknologi plz foreslå mig hvor man kan hente det? tak

Hej anita, hvad der præcist er du prøver at gøre? finde et bibliotek med en Nanotråd enhed og dens model skabe en Nanotråd model ud af standard CMOS-enheder tilføje en ny enhed til et bibliotek, som du allerede har en model?

sir for eksempel, CKT simulerer hjælp MOS enhed der r krydderi model fil for MOSFET.example mosfet LIB-fil som, at der for CKT simulering ved hjælp af silicium nanotråde transistor er der nogen lib filen her, tak:. idé: [color = "Silver"] [ SIZE = 1 ]---------- Post tilføjes 14:55 ---------- Forrige post var på 14:54 ----------[/ SIZE ] [/color] finde et bibliotek med en Nanotråd enhed og dens model

Der er ingen indfødt Nanotråd enhed i kadence biblioteker, der stadig er grundlæggende Nanotråd modeller baseret på (SOI) MOSFETs og / eller andre std enheder, du sandsynligvis nødt til at kopiere en model fra litteraturen / internet og medtage den i din simulation

sir jeg har kompakt model af SINWT og består to Schottky diode ryg mod ryg, og i mellem deplation mode NMOS transistor, men problemet er, at hver gang jeg forsøger at simulere enheden den viser for Schottky diode eksempel kræver brug af model sir plz fortæl mig, hvordan at tilføje model? i kadence virtuost

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back