C
chaoschin
Guest
Jeg har installeret kadencen ic6.10 om ubuntu7.10, men jeg har set nogle problem, når jeg skrive commond "lmgrd-c license.dat"that's erro
18:31:17 (lmgrd) ikke kan gøre biblioteket / usr / tmp / .flexlm, errno: 2 (Ingen sådan fil eller mappe)
18:31:17 (lmgrd) ikke kan gøre biblioteket / usr / tmp / .flexlm, errno: 2 (Ingen sådan fil eller mappe)
18:31:17 (lmgrd) Kan ikke åbne / usr/tmp/.flexlm/lmgrdl.31958, errno: 2
når jeg gør direktøren / usr / tmp / .flexlm. første erro blev fixed.but "Kan ikke åbne / usr / tmp / .flexlm / lmgrdl" kan ikke fastsættes.
det
er min ev
alias lmli = '/ home/eda/ic610/tools/bin/lmgrd-c / home/eda/ic610/share/license/license.dat'
eksport OA_HOME = / home/eda/ic610/OA
eksport CDS_ROOT = / home/eda/ic610
eksport CDS_LIC_FILE = 5280 (at) kaos-desktop
eksport LM_LICENSE_FILE = $ CDS_ROOT / share / licens / license.dat
eksport CDS_Netlisting_Mode = Analog
eksport PATH = $ CDS_ROOT / værktøjer / bin: $ CDS_ROOT / værktøjer / dfII / bin: $ PATH
eksport MOZILLA_HOME = / usr / bin / Netscape
Må de ubuntu7.10 støtte kadencen ic6.10?Lagt efter 8 minutter:Jeg forbereder at installere openSUSE 10.2.nogen havde installeret
cd'er ic6.10 på opensuse10.2.and succes.
Jeg ved ikke, hvad der er problemet.
18:31:17 (lmgrd) Kan ikke åbne / usr/tmp/.flexlm/lmgrdl.31958, errno: 2
når jeg gør direktøren / usr / tmp / .flexlm. første erro blev fixed.but "Kan ikke åbne / usr / tmp / .flexlm / lmgrdl" kan ikke fastsættes.
det
er min ev
alias lmli = '/ home/eda/ic610/tools/bin/lmgrd-c / home/eda/ic610/share/license/license.dat'
eksport OA_HOME = / home/eda/ic610/OA
eksport CDS_ROOT = / home/eda/ic610
eksport CDS_LIC_FILE = 5280 (at) kaos-desktop
eksport LM_LICENSE_FILE = $ CDS_ROOT / share / licens / license.dat
eksport CDS_Netlisting_Mode = Analog
eksport PATH = $ CDS_ROOT / værktøjer / bin: $ CDS_ROOT / værktøjer / dfII / bin: $ PATH
eksport MOZILLA_HOME = / usr / bin / Netscape
Må de ubuntu7.10 støtte kadencen ic6.10?Lagt efter 8 minutter:Jeg forbereder at installere openSUSE 10.2.nogen havde installeret
cd'er ic6.10 på opensuse10.2.and succes.
Jeg ved ikke, hvad der er problemet.