kalibrering ADE7754

S

shoja

Guest
Hi Hvert organ

Jeg arbejder med ADE7754 IC.
hvordan kan gøres kalibrering af IC med computeren?
Jeg mener, hvad er forbindelsen mellem enheden denne IC og computer?hilsen.

Hello there, im arbejder også med VA fra Analog Devices hovedsagelig 7.755, 7.757 og 7.758 .. første, får urself en kopi af AN-624, det er en app notat til 7.754.se, at kalibrere IC er ved at manipulere med registre i hukommelsen.u kan faktisk prøve dette af AD's egen software kan downloades fra deres site.at vinde den IC til pc'en kræver en seriel interface coz IC kommunikerer via en SPI interface.anyway, kassen databladet og app noter.det vil hjælpe meget.opkald ur lokale forhandler for tech support.

Hej,

Jeg arbejder også på ADE7754.Kan vi kalibrere Spænding og aktuelle kanal gain og offset ved hjælp af SF?

Hej jer alle, der arbejder på ADE7754,

Kalibreringen software til ADE7754 er avaialbe på analog enhed hjemmeside sammen med calibarion Manula (app note), der beskriver, hvordan man bruger det med ade7754EVB evaluering bord.Alt du behøver evalueringen bord og er til nøje at følge de calibartion trin, der beskrives i calibartion ansøgning til efterretning.Også vil du blive bedt om det udstyr, der anvendes til at teste / kalibrere målere på differnet belastninger og spændinger.Dette udstyr er ikke billigt og koster arround 8.000 $.Bye ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back