Kan Bus Powered by USB, er det muligt?

F

fajarelektro

Guest
Kære Alle, Er det muligt at magt kan bussen kun via USB-porten, eller skal jeg mere magt end det. Med venlig hilsen, FE

Det kan bussen selv er i færd med ingen strømforsyning. A kan bus controller / interface kan sikkert forsynes via USB, mange produkter er kommercielt availbale, fx fra www.ixxat.com .

Kontroller datablad for din transceiver og min spænding kommer gennem USB. For eksempel kan transceiver brug for en min spænding på 5V -5% og USB kan levere min. 5V -10%. Hvis du har sådan en kombination, vil jeg afholde dig fra at gøre det. Ellers tilføje op max. strømme af enhederne på dit mål bord, f.eks MCU, transceiver, lysdioder ...?? Hvis disse er under 100 mA, bare gå videre, hvis de er mellem 100 mA og 500 mA, der er en måde også. Den særlige procedure, hvordan man anmode den store strøm fra USB, ville du nødt til at se dig selv. Fik den rigtige pointers? Hvad med at bruge en chip, der tilbyder både CAN og USB? Tjek evaluering boards fra Keil og Olimex for STM32 eller LPX17xx, er de bruger USB til at levere strøm til bestyrelsen, og de bruger KAN så godt. Have det sjovt, Bob

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back