Kan du hjælpe foreslå nogle gode produkt til IPPBX.

W

winnie1987

Guest
For nylig, at vores virksomhed planlægger køb IPPBX at reducere omkostningerne af Office Telekommunikation. Er der nogen der har nogen gode mærker til at foreslå?

Har du nogen særlig anmodning om Ippbx. Jeg bruger Yeastar-IPPBX. og dette Ippbx er omkostningseffektivt lavere, men med omfattende funktion. Du kan besøge deres hjemmeside for at få vist produktinformationen-www.yeastar.com. Og der er en gratis software, du kan teste det. Hvis du er ligeglad prisen, kan du købe nogle store brand, som Panasonic og Cisco

håber prisen er rimelig, og funktionen er automatiseret Attendant Blind omstilling af opkald Detail Records (CDR) medflytning Call Parkering Call Recording Opkaldssvar Call Routing Viderestilling id af ventende opkald Direct Inward System (DISA) Vil ikke forstyrres (DND) Interactive Voice Response (IVR) Music On Hold Music On Transfer Ring Group Route ved Nummervisning trepartssamtaler Tak for din anbefaling, finder jeg rækken af Mypbx SoHo er meget passer til mig. og jeg er meget interessant i deres produkt: exsky at gå, som kan gøre skype forbindelse med telefonen. hvilket produkt bruger du? kan du foreslå prisen for mig? og jeg har testet software download fra deres hjemmeside: www.yeastar.com . funktionen er meget satified, men fordi jeg ikke testet modulet for deres, og kan ikke sørge for de stabile. kan du fortalte mig mere om deres produkt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back