Kan du opdatere eller omprogrammere en operation system i en PDA?

D

Dansk

Guest
SLT alle, Det er muligt at opdatere eller omprogrammere en operation system i en PDA (Palm OS eller krympe sig)? Bye DANSK.

Selvfølgelig kan du det, har næsten alle PDA denne funktion.

SLT alle, hvis nogen, der har Sony Clie ROM image, jeg er interesseret!. Tak. DANSK.

Jeg opgraderede min CLIE 300 fra PalmOS 3.5.1 til 3.5.2 i sidste uge. Ingen idé om palm 4,0 coz jeg ikke kunne få det gratis: wink:

Jeg har den fulde 2002-opdateringen til Ipaq men du bliver nødt til at give mig et sted at uploade da det er ca 16 meg. lad mig det vide! Enigma460

Enhver idé om HP Jornada (525,54 x ...)? TIA Cheers: wink:

hai, nogen idé at gøre PDA'en, dvs hardware og porte OS: roll :: roll:. [quote = whorse] Selvfølgelig kan du det, næsten alle PDA har denne funktion [/quote]

hej, måske er det nemt at opdatere til en Palm OS, men det er svært for krympe eller Pocket PC OS. men måske du forstår ønsker microsoft har gjort i ppc, kan du opdatere det selv, men Microsoft vil aldrig gøre det. OS af pda er programmeret i en flash, så PDA'en skal have et boot program til at opdatere itself.so hvis en ppc OS PDA ikke understøtter denne funktion, kan du ikke opdatere den. og når nye OS kommer, det har brug for mere kraftfuld cpu, ligesom DOS til 486, win32 for 586, winxp for pIII.but cpu'en i pda er meget vanskeligt at opdatere.

Dette er IKKE EDA, sende den slags anmodning om PDA fora. hc Topic låst

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back