Kan en del af et program kode samling samt C

S

snabilat

Guest
Hi guys,
Jeg har arbejdet med et par MCS51 familie, og har skrevet koden i montering eller C51, for simple projekter.Jeg var gad vide vejr er det muligt for en del af en kode til at være skrevet i C, mens den anden halvdel i forsamlingen, jeg egentlig kan vi samle de to.
hilsen.

Hej,
U kan bruge inline samling konstruktioner i C-programmet.
BR
Madhukar

snabilat skrev:

Hi guys,

Jeg har arbejdet med et par MCS51 familie, og har skrevet koden i montering eller C51, for simple projekter.
Jeg var gad vide vejr er det muligt for en del af en kode til at være skrevet i C, mens den anden halvdel i forsamlingen, jeg egentlig kan vi samle de to.

hilsen.

En bedre måde at gøre dette på er at bruge bibliotekar til stede i de fleste udvikling systemer.Din godt udformet kode i asm eller c kan compilled til et bibliotek, kan du derefter omfatte biblioteket i din kode og bare kalde de funktioner, du har brug for.

Keil compiler betyder dette meget well.I råd Keil og også IAR mcs51 dev.toool

Bemærk, at assembler kode optagelse er ikke dokumenteret af C-standard, og derfor platform specifikke compilere brug prorietary kewords at betegne assembler inline koder og syntaks er forskellig for forskellige oversættere.
Hvis du ringer til assembler funktion fra C-kode - læs compiler specifikke "funtion ringer overenskomst" afsnit grundigt.

Keil og Ride er meget gode til blandet niveau programmering

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back