Kan ikke åbne drev

M

msyguda

Guest
Jeg har følgende spørgsmål i lang tid har jeg ingen mulighed for at åbne harddisken fra min computer med Windows XP Professional.Popper op en dialogboks, når der åbnes som indregnede filer nemlig "vælg program til otwarciia denne fil" eller sådan noget.Den eneste mozliwśc hvad er åbningen drevet af programmer som windows \ Total Commander eller om størrelsen af mine dokumenter fanen og vælg det korrekte drev adresse.
Det skete så, da jeg gjorde format og efter at have installeret Avast antivirus og Internet opstart, så scan din zaczol avast antivirus og fundet et par ting, der kørte dem automatisk.Jeg forventer, at der var nogle system filer, men jeg ved ikke, hvorfor dette er sket, men hvor efter en ny kopi af avast har konstateret, at visse virus eller orme.

Derfor ikke længere spørge, hvorfor skete det, men hvordan kan jeg genskabe ind disken fra min computer.Er nok til at erstatte en fil fra en anden computer?

Søg ...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1089903

Det foreslås at lede efter autorun.inf fil på disken (sandsynligvis med den skjulte attribut), så slet den og genstart computeren.

Tak for tips.Tjek din forslag i morgenLagt efter 11 [minutter]:Jeg kørte Combofix program.Og processen er vist i filen nedenfor.eller noget er forkertComboFix.txtBeskrivelse:n / a

Tak for alle de råd.Efter justering for alle dine forslag tilbage til normal.
Stor tak!

Behandlingen af sagen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back