Kan ikke reparere fejl LVS og HASTER!

N

ngocthao

Guest
Hej alle! Når jeg importerer GDS-fil, kan jeg ikke se fx navn og netto navn, så jeg kan ikke reparere fejl. Når jeg sted og rute med Encounter jeg ser eksempelvis navn, men jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan se det i Vituoso. Hvad skal jeg gøre? Jeg ser i Soc_encounter tutorial har "Vedhæft Instans Name" og "Vedhæft Net Name". Jeg ved ikke, hvordan man bruger det. Please hjælp mig! Kan du hjælpe mig, haster! Tak!

Jeg har oplevet dette problem B4, for det u nødt til at foretage nogle ændringer i map-fil for "tekst", og yderligere til, at nogle indstillingen for streamout kommando og virtuose, det går sådan her Trin 1: I FE, mens streamOut bruge "attachNetName" med enhver attribut nummer streamOut-attachInstanceName 102-attachNetName 103 Trin 2: I Virtuos, kortlægge de attributter til EncouterNetName egenskab ved hjælp af den brugerdefinerede egenskab kort-filen på din PIPO formular Eksempel map-fil:. ----- attrMap il --- -------- fv 102 inst encInstName 103 sti encNetName 103 rect encNetName 103 inst encNetName -------------------------- Med dette den net navn vil vise sig som ejendom i Virtuos. håber, at dette vil løse problemet, hvis ikke kontakte CADENCE ..

Jeg har samme problem, og jeg følger din vej, men ikke succes. Har nogen vide, om dette problem, kan du hjælpe mig

Du forsøger reparation lag på streamout.map. Jeg tror, ​​du behøver ikke at vide, fx navn, du stadig kan køre LVS efter sted og rute. Du skal vide ud navn. Jeg tror det

Du er nødt til streamin stdcells bibliotek sammen med møde GDS-fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back