Kan ikke se mit bibliotek i Cadence NC!

O

omara007

Guest
Hi guys ..

I mit firma, måtte vi flytte vores hjem mapper til vores lokale maskiner efter at være på serveren.Inden det skete, min NCLaunch bruges til at vise mig en komplet liste over mine udarbejdet filer i mit arbejde bibliotek.Men efter at flytte det hele til de lokale, og ændre min (cds.lib og hdl.var) for at ændre pathes til min lokale maskine pathes, jeg nu kan kun se på biblioteket, men uden noget indeni !!!!!..

Jeg ønsker ikke at gen-kompilere alt igen ..cuz Jeg har nogle filer distrbuted i par mapper ..

så, hvad kan være problemet?..Jeg tog bare den samme gamle "cds.lib« og »hdl.var" og skiftet pathes inde i dem til at pakke den nye placering af biblioteks-og det nye anlæg placering af værktøj!..

Hej,
2 ting du kan prøve at:

1.Brug ncls kommandoen på arbejde lib og se, om den finder noget (jeg tvivler, som nclaunch måske bruger det internt såvel)
2.Har en simpel UNIX ls på din fysiske dir for at se om Inka-*. pack-filerne er stadig til stede efter din flytning / kopi.Hvis ikke, det er meget sandsynligt, at kilden til problemet.

Bemærk: Min NC brug er få år gammel, så kan det Inca * filnavn ændret.

HTH
Ajeetha
www.noveldv.com

Jeg henrettet ncls som dette:
ncls-vhdl-view RTL
Jeg fik (nr. matchende objekt for 'rtl'.)

og også
ncls-vhdl-view tb
Igot (Ingen matchende objekt for 'tb'.)

Disse var mine to typer af arkitektur, som jeg brugte til at bruge i min VHDL kilde filer ..og når udarbejdes, det previousely bruges til at give møde under worklib opfattelse i nclaunch ..

Jeg vil også pege på den worklib mappe under INCA_libs mappe i cds.lib fil ..denne worklib mappe rent faktisk omfatter Inca .*. Pak fil ..men alligevel kan jeg ikke se noget i min worklib opfattelse i nclaunch ..

Endnu en ting jeg måske har glemt at nævne ..måske er det nyttigt at vide, at jeg oprettede min gamle worklib og kompilationer bruger en ældre version af NC ..og nu er jeg har en nyere version på min lokale maskine ..kunne der være en årsag?..Hvis ja, er der alligevel / kommando til at konvertere mit bibliotek fra den gamle version format til den nye version format?
gamle version er NC 05,10-s014
nye version er NC 05,50-P004Lagt efter 2 timer 3 minutter:Jeg fik en opdatering fra kadence støtte fyrene:
////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
Hej,

Desværre kan du ikke bruge biblioteker kompileret med LDV5.1 med IUS5.5 version

Fordi data struktur udarbejdes libs ikke er de samme

nogle få info:
LDV5.1 er temmelig gammel, og slutningen af støtte, så vil jeg anbefale du bruger IUS5.5

IUS5.5p004 er den første version af IUS5.5 så, anbefales det at opgradere til den nyeste
rådighed frigivelse, (ISU5.5s009 for eksempel)

I dit tilfælde, kan du enten installere LDV5.1s14 på din lokale maskine eller genkompilere når dit design med IUS5.5
////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back