Kan ikke synes at programmere et mål med J-Link

K

kender

Guest
Kolleger, Undskyldninger for newbie spørgsmål, det er mit første forsøg med IAR værktøjer. Jeg har en bestyrelse med LPC2368. Når jeg tilslutter J-Link og køre JLink.exe, det identificerer et JTAG enheden, og siger, at det er ARM7. Den foreslår, at ledningsføringen til JTAG er korrekt. Når jeg forsøger at downloade et simpelt program fra Embedded Bench i chippen, betyder det ikke kontrollere, og jeg får advarsler:
Bekræft fejl på adresse 0x00000093, mål byte: 0xFF, byte i filen: 0x4B Kontroller fejl på adressen 0x00000094, Målet byte: 0xFF, byte i filen: 0x9C
Kan nogen hjælpe mig med at identificere årsagerne til dette problem? Cheers, - Nick

Opdater Jeg havde ikke den "Brug flash loader (s)" box markeret i Project -> Indstillinger -> Debugger. Jeg har tjekket det. Listen af Flash læssere nu siger "....( standard) ". Mit mål er sat til LPC2368. Når jeg kører debugger, den forsøger at hente til målet og genererer en anden fejl:
Fatal error: Skriv hukommelsesfejl @ adresse 0xE01FC10C, ord adgang: Adgang til hukommelse timeout
Formentlig den oprindelige fejl blev rettet.. Men der er noget andet, ikke helt rigtigt. - Nick

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back