kan jeg bruge inverter til almindelige enheder .....?

M

mannnish

Guest
kan jeg bruge inverter for at drive radio eller mobil oplader eller tvguard ....? hvis ja hvorfor og hvis der ikke pleast fortælle mig hvorfor?? eller skal jeg gøre noget kredsløb modifikation til dette?

Hej, inverter er en alternativ strømforsyning, derfor kan du bruge inverter til magten dine husholdningsapparater.

Hej, inverter er en alternativ strømforsyning, derfor kan du bruge inverter til magten din husholdningsapparater
Du kan bruge INVERTER FOR driver mobile CHARGER, RADIO. Men glem ikke [color = "red"] WATT = VOLT x AMP [/color]

De fleste billige invertere producere "modificeret sinuskurve" output i stedet for ren sinuskurve. De arbejder godt for de fleste husholdningsapparater, men du kan se problemer, hvis apparatet har en motor inde i det. Motorer og induktive belastninger ikke reagerer godt på modificeret sinus signaler, og det er normalt ikke muligt at konvertere derefter til ren sinus output. Brian.

Du behøver enhver ændring, forudsat at du strøm consumsion ikke overstiger inverteren kapacitet.

Inverter anvendes i forhold til opretholdelsen af ​​den normale strømforsyning, vi normalt bruger UPS for de computere, de normalt arbejder for en kort varighed.

Ups arbejde for kort tid, fordi det bruger en lille batteri med lav Ah, hvis du har ændret den til en højere rating den tid vil også steget.

Hej, DC til AC til DC Ironisk nok, invertere faktisk konvertere jævnstrøm til vekselstrøm, og derefter tilbage til jævnstrøm. Dette skyldes, at størstedelen af ​​enhederne ikke faktisk bruger vekselstrøm. Men vekselstrøm øger spændingen af ​​jævnstrøm og giver mere magt. Den inverter omdanner jævnstrøm til vekselstrøm for at få mere magt og derefter enten omformeren eller selve apparatet begrænser mængden af ​​elektricitet, som kan flyde ind i det på én gang ved at konvertere vekselstrøm tilbage til en højere spænding jævnstrøm. tak [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 05:59 ---------- Forrige post var på 05:57 ---- ------ [/size] [/color] Hej, DC til AC til DC Ironisk nok, invertere faktisk konvertere jævnstrøm til vekselstrøm, og derefter tilbage til jævnstrøm. Dette skyldes, at størstedelen af ​​enhederne ikke faktisk bruger vekselstrøm. Men vekselstrøm øger spændingen af ​​jævnstrøm og giver mere magt. Den inverter omdanner jævnstrøm til vekselstrøm for at få mere magt og derefter enten omformeren eller selve apparatet begrænser mængden af ​​elektricitet, som kan flyde ind i det på én gang ved at konvertere vekselstrøm tilbage til en højere spænding jævnstrøm. tak [url = http://www.edaboard.com/thread185228.html # post863406] inverter [/]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back