Kan nogen give mig nogle forslag om RF?

N

news

Guest
Po raz pierwszy firma Verbatim wprowadza na rynek zewnętrzny dysk twardy zaprojektowany specjalnie z myślą o użytkownikach komputerów Mac: przenośny dysk twardy Verbatim Store 'n' Go Mac. Elegancki a zarazem minimalistyczny - z lśniącym czarnym lub białym wykończeniem - idealnie pasuje do każdego MacBooka.

Read more...

Hej, hver og en, jeg er ret ny her. Jeg har lige starte mit studie i RF MEMS område. Sidste semester, jeg tog RF kursus, som blev undervist af en meget dårlig lærer. Jeg tror ikke, jeg har lært en masse fra hans kursus. Er der nogen gode bøger, enkle, men har en vis dybde, for RF eller RF MEMS? Noget svar vil være højt værdsat. Tak gutter. Alekhsei

Hej, Køb en kopi af RF kredsløb design af Chris Bowick. Det er en af de bedre bøger. Byg nogle få enkle FM-modtager kredsløb fra kogebog og senere design på egen hånd. Trouble skyder! Hopr dette hjælper

hej, rf ER EN New Tech, ville u ikke ønsker ur lærer at fortælle u mere. anbefale gennemse rfic2004.org

Det vigtigste er at komme tilbage grundlæggende af RF er: a) Få en grundlæggende bog om elektronik og kommunikation bøger. b) Få en bog om RF mikroelektronisk af Radzavi. c) får deres basale og forstå dem gode basics u ville kunne forstå bedre om RF. d) Har dine egne noter.

Tak til alle for forslag. Jeg vil forsøge at finde en RF-bog af Ravazi. Igen, tak.

[Quote = alekhsei] Hej, hver og en, jeg er ret ny her. Jeg har lige starte mit studie i RF MEMS område. Sidste semester, jeg tog RF kursus, som blev undervist af en meget dårlig lærer. Jeg tror ikke, jeg har lært en masse fra hans kursus. [/Quote] kan jeg komme med et forslag her? RF er den mest omfattende del af elektronik. Inden for mikroelektronik du ignorerer en masse ting som standard. I RF tingene komplicerede en masse, og du eventuelt (det kan være det omvendte også) kan have ikke forstået læreren meget godt. Jeg kan ikke sige, der er dårlige lærere men også at kende sværhedsgraden RF har jeg forvente studerende til at skyde skylden på læreren. RF er også hårdt, men du skal studere hårdt.

Efter min mening en god forståelse af teori i RF er et must. Men det er yderst vigtigt at praksis så godt, for eksempel at designe og realisere grimme kredsløb for simple modtagere, og så videre. Hvor kan man få en kogebog på nettet? Eller simple projekter - dvs "grim konstruktion" - som kræver en brød-bord? Tak.

Kan jeg begynde at indtaste RF feltet ved at designe en modtager kredsløb ved hjælp af en PLL. Jeg troede et dybt kendskab søgning i PLL kan afsløre mange facts.May Jeg kender dine kommentarer. GD

RF mikroelektroniske af Radzavi er den bedste bog for enhver newbie inden for RF. og RF er et meget bredt felt og krav hårdt arbejde fra de studerende. kan man ikke bebrejde en dårlig lærer for fattige fundamentals i RF.u nødt til at bygge dem selv. ikke desto mindre det er en stort område for forskning. alle de bedste

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back