kan nogen hjælpe mig!

Z

zezito

Guest
Jeg there!
Jeg har brug for at måle den aktuelle i hver cyklus med en sinusbølge fra en tranformer 20V 50A.Jeg forsøgte at bruge to dioder (www.IRF.com 70hf40) i anti parallelle holdninger.Brug af en osciloscope jeg klar over, at de to cyklusser bestået i hver diode!Jeg plejede andre dioder og det happend igen!nogen har en idé, hvorfor det er happennig?

Hej zezito,
I'm not shure om, hvad du ønsker at gøre.
Bruger du en aktuel sonde i hver diode?
Hvorfor ikke en eneste modstand i serie med belastning?
En lille advarsel:
Du kan få brug for en flydende måling, eller du kan kortslutte 50A lavpunktet anvendelsesområdet's jorden!
Hope this helps

Mit gæt er, du har noget lignende dette tal, er ikke godt tegnet, men u få point, når en diode er normalt pollarized de andre er omvendt, lettin bølgen gå tænkte, når den anden del af den bølge kommer, det happends samme , så ....du altid får den samme bølge.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Anti parallel?To cykler?Din beskrivelse er gådefuldt.
Kan du vedhæfte en gif eller jpeg skematisk af dit kredsløb?

bedes du se på den vedhæftede fil!
Mener De, at det nogensinde vil arbejde?
nogen har ideer til at måle og tælle de nuværende i positiv semi-cyklus og i den negative semi cyklus??
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Vedlagt?hvor??
ok ..Jeg ser det, undskyld mig.

Synes OK for mig.
Men du kan ikke bruge nuværende transformere eller noget konstrueret til at arbejde med AC fordi du måler positive eller negative pulser kun.

Jeg tror det
er din amperemeter.Disse ting kan være en vanskelig opgave, fordi de er meget specifikke i, hvordan de anvendes.Det er nok at se til både cykler og jeg ville bruge spænding som en måde at se på det.Du vil helt sikkert få noget, fordi du har det, der er oprettet korrekt.Så læsning kan være en halv, men jeg ville ikke satse på det.

Fra circiut du oprette, din observation af osciloscope var helt korrekt, da du var
observationssystemer spændingen acrossed de to dioder og
de var paralled.Men hvis du kan iagttages den nuværende i hver filial, ting bør være anderledes.

hvilken slags amperometers bruger du?mener, at mange AC amperometers foranstaltning rms værdi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back