karriererådgivning venligst

L

leo83

Guest
hej jeg er en sidste år engg studerende, og jeg har brug for rådgivning.min gren er elektronik og kommunikation.hvad er de forskellige job oppurtunities på dette område.
Jeg er en frisk, og så tyder noget egnet til en nybegynder.Jeg er fra Indien, og nu da IT-branchen er i et stort boom lige nu der er mange virksomheder at rekruttere nye ingeniører ritual nu.men jeg dont ønsker at arbejde på IT-området.så tyder noget andet end dette.
Thanx in advance

Hej Leo,
jeg er også en sidste år studerende, fra Peru ...

Hør her, de mest almindelige ting her er at arbejde for nogle operatør i Telecom, som netværket overvåge eller teknisk hjælp, næsten alle virksomheder har behov for et netværk managmente system, kan du komme ind på den linje, der fungerer, hvis du er interesseret i Telecom.

Der er også forskning, der ikke er meget godt i mit land, dont vide hvordan det
er for dit, denne form for området omhandler de researchs for ny teknologi i elektronikindustrien område, jeg finder dette meget interestingf og gratifing men der er ikke af dette i mit land.

Tja, jeg dont kende hvad der ellers at fortælle dig, kan du lave din egen virksomhed, udvikle projekter og sælge dem eller tage ideer fra andre mennesker og udvikle dem,
der kan være nogle interessante linje af arbejdet.

Jeg håber, at dette hjælper dig, et spørgsmål om, hvad det betyder?

først vil jeg gerne takke u 4 besvarelse til min mail.Det betyder oplysninger technology.Includes alle spørgsmål, der er beskæftiget med fremme af computer videnskab og teknologi og med design, udvikling, installation og implementering af informationssystemer og-applikationer.

Jamen jeg gætte sig tid til at beslutte, hvad mere vigtigt.....din interesse eller jobmuligheder.For ECE kan du enten gå ind Design (digital / analog) eller-system eller arkitektur osv. I Indien er der overflod af arbejdspladser for IT-sektor med meget få virksomheder gør i ECE.

Hvis du er virkelig interesseret i Hardware side kan du prøve at anvende til ST Microelectronics på Noida eller Texas Instr.i Bangalore.ST er for det meste i FPGA på Noida filial.

hilsen
Ram

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back