Klasse AB SW design

S

soc

Guest
Hej,
Jeg ønsker at designe en klasse Ab opamp 3-fase med GBW = 2GHz og DC vinde 50dB og strømforsyning 1.2/1.5 volt ..

Kan nogen foreslå mig noget materiale til fuld differentiale design med f.eks design og analyse af design med design trin.

Tak .. Jeg håber, nogen vil helt sikkert have noget for mig.

GBW = 2 GHz, 3-trins -> meget hårdt.næsten ikke måde.
soc skrev:

Hej,

Jeg ønsker at designe en klasse Ab opamp 3-fase med GBW = 2GHz og DC vinde 50dB og strømforsyning 1.2/1.5 volt ..Kan nogen foreslå mig noget materiale til fuld differentiale design med f.eks design og analyse af design med design trin.Tak .. Jeg håber, nogen vil helt sikkert have noget for mig.

Umuligt at have GBW = 2GHz i 3 trin op-amp, kan du vurdere, hvor stor GBW er påkrævet for hver etape!

DC gevinst er kun 50 dB, måske du ikke har brug for 3 etaper.
[quote = "soc"]

Med 2 trin så vidt jeg har opnået en gevinst på 42dB, men mit design er i 65nm, så jeg er nødt til at inkludere en fase, som jeg ikke kan se nogen anden løsning ..

Hvad med at øge den bias nuværende?

Hvor meget af GBW du fik for de to-trins opamp du designet?

[quote = "soc"] DC gevinst er kun 50 dB, måske du ikke har brug for 3 etaper.
soc skrev:Med 2 trin så vidt jeg har opnået en gevinst på 42dB, men mit design er i 65nm, så jeg er nødt til at inkludere en fase, som jeg ikke kan se nogen anden løsning ..

[quote = "isaacnewton"] Hvad med at øge den bias nuværende?

Hvor meget af GBW du fik for de to-trins opamp du designet?

soc skrev:

DC gevinst er kun 50 dB, måske du ikke har brug for 3 etaper.soc skrev:Med 2 trin så vidt jeg har opnået en gevinst på 42dB, men mit design er i 65nm, så jeg er nødt til at inkludere en fase, som jeg ikke kan se nogen anden løsning ..

Hvis dette GBW er for en 2-trins opamp, så vil det være meget mindre for en 3-trins opamp.
soc skrev:

Den GBW jeg nået så langt er 560Mhz med 1.2V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back