Klasse D-forstærker på en mp3-afspiller bærbar enhed

X

Xlib

Guest
Hej Jeg leder efter den model af produktionen fase forstærker af en mp3-afspiller bærbar enhed. Jeg er ikke lookin for en specifik mp3-afspiller, så hvis nogen kender navnet på scenen forstærker af en mp3, så lad mig kmow den model af mp3 og den del antallet af sin forstærker. Takket være en masse Libero

Kære, hvad der er dit problem acctualy, den sidste fase af en mp3-afspiller er en low pass filter for det meste den indeholder spole og kondensator disse er brug for resonation. En lav-pass filter er et filter, der passerer lavfrekvente signaler, men dæmper frekvenser højere end cutoff frekvens. Den faktiske dæmpning for hver freequency varierer fra filter til filter.

Mit problem er, at jeg er nødt til at lave en rapport om klasse D forstærker bruges i en bestemt bærbar enhed (er nødt til at skrive navnet på den enhed) som en mp3-, cd-afspiller eller andet. I'v har ledt til datablade af disse apparater, men kunne ikke finde den. Så da jeg ikke tør at skille min mp3 Jeg var Askin hvis nogen ved noget om det. Den lave pass filter bør være en del af forstærkeren, så jeg vil gerne vide reservedelsnummer af det, så jeg kunne se efter pinout og diskutere min rapport om det. I't for skolen purpouse. Tak alligevel Ciao

Hej kære kontrollere lavpasfilter datablad på alle datablad. com

Ciao Cara Jeg fandt nogle forstærkere i stedet u foreslog men kunne ikke finde et eksempel, hvor de anvendes. Anyway, at linket er gonna være nyttigt, mange tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back