klasse: tilsidesætte eller ændre?

U

ubuntu_amateur

Guest
Der er en klasse i SDK som leveres af leverandør. Kan jeg tilsidesætte eller ændre gennemførelsen af denne klasse? Hvilken vej vil være den bedste? tilsidesætte eller ændre?

hvis klassen er der af sælger som. lib eller. HPP sin let at overide at ændre det du skulle have kilden til klassen, så .. som sin en sælger jeg beleve fleste vil levere en SDK med overskrifter, og der fungerer bor i DLL'er {forbundet bibliotek} Hvis dette er tilfældet, et tip er at bruge DLL til lib konverter så kan du medtage dette nye lib med der SDK og dens lettere dernæst til begge modifiy opførsel af en klasse og overide grenene, du ønsker at ændre til dine behov

Tak for dit hurtige svar. Hvis medlemmet funktion af basen klasse ikke er en virtuel funktion, er det ikke tilladt at overrided, er det? Jeg er ikke bekendt med C + +. Kunne du expatiate endvidere på dette aspekt?

Du kan overide vilkårlig funktion virtuel eller ej det virkelig afhænger af dens niveau af klassen beskyttelsesniveau beskyttet / private / offentlige, så .... det er op til dig bedst studere nogle litarature eller bruge Google til at finde eksempler på dette skal du blot bruge en krog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back