klumpet havne i HFSS?

K

krparris

Guest
Jeg er at opbygge et bondwire i HFSS og forsøger at modellen adfærd på en bestemt frekvens.Jeg har den bondwire en jordplanet og en "dø" plan, og to slået portene i begge ender af bondwire.En af de havne, ser ud til at være fungerende ok - Når jeg laver "plot område" animation, der er helt klart noget, der sker.Men den anden port ikke noget - der er ingen området aktivitet på den ende af bondwire, og S parametre er helt forkert.Hvordan får jeg denne anden slået porten til at opføre sig korrekt, nogen forslag?Tak.

Tjek din model omhyggeligt og sørg for, at du har ting forbundet, hvor du bestemt.(og ikke er tilsluttet såvel) Really zoome ind og undersøge model.

Måske vil du også se på HFSS / grænseforholdene displayet (solvervariabel view) for at se, om den model, grænser og materialer, er korrekte.

En anden idé er at bygge en meget simpel model og gradvist tilføje flere detaljer som den enkle model (s) "arbejde".Bygge fra simple til mere komplekse.

Hvis du virkelig frustrerende kalder en af de Ansoft ansøgning ingeniører.De er meget hjælpsomme og normalt ikke griner, når jeg kan høre dem.

krparris wrote:

Jeg er at opbygge et bondwire i HFSS og forsøger at modellen adfærd på en bestemt frekvens.
Jeg har den bondwire en jordplanet og en "dø" plan, og to slået portene i begge ender af bondwire.
En af de havne, ser ud til at være fungerende ok - Når jeg laver "plot område" animation, der er helt klart noget, der sker.
Men den anden port ikke noget - der er ingen området aktivitet på den ende af bondwire, og S parametre er helt forkert.
Hvordan får jeg denne anden slået porten til at opføre sig korrekt, nogen forslag?
Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back