kodenummersystem af en dispersivt medier

R

ranatel

Guest
Hej alle organ,
Kan du hjælpe mig med kodenummersystem af en dispersivt medier?specielt i FDTD koder?
thanx

Jeg har været foretaget en sådan kodeks for ultra kort impuls udbredelse i ikke-lineær optisk fiber.i denne kodeks, tog jeg ind på min konto virkningen af materiale og bølgeledertypen spredning.det materiale model, der anvendes i er Loranzian model.resultaterne kan findes i avisen

1.M. Nady, MB El_Mashade, AM Attiya, "Analyse af Ultra-kort impuls Propagation i en ikke-lineær Optical Fiber ved hjælp BOR-FDTD Technique", 25th National Radio Science Conference (NRSC2008), marts, 18-20, 2008, Faculty of Engineering, Tanta Univ.Egypten
2.M. Nady, AM Attiya, MB El_Mashade, "Analyse af Nonlinear Fiber Bragg rist Brug BOR-FDTD med direkte integration Metode", 25th National Radio Science Conference (NRSC2008), marts, 18-20, 2008, Faculty of Engineering, Tanta Univ .Egypten

hvis du intersted jeg vil uploade det til dig

tak

fatma1000

Kan du venligst sende disse papirer.Jeg ville være meget interesseret.

Tak

dette er den første papir

hvis y intersted på den anden en, der er omkring fiber Bragg gitter jeg vil ubload det
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

y kan finde de to papirer i dette link

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=324209tak

hej ...Jeg har et spørgsmål vedrørende brugen af PML.hvad er det maksimale conductivities som du bruger i din PML, (både for elektriske og magnetiske)?Jeg spørger, fordi jeg har et problem, når jeg gennemføre den betingelse sigma_magnetic / mu = sigma_electric / epsilon.min opdatering koefficienten for den magnetiske felter bliver negativ =(....
pls ..pls ...Jeg håber du kan besvare mine spørgsmål

Det er ikke helt klart, hvilken form for PML du refererer til.
PML for dispersive medier eller standard PML?
I sidstnævnte tilfælde er du nok løbe ind i et problem
som viser sig i den regelmæssige opdatering ligninger så godt, hvis
De har højt conductivities.

Mulige løsninger

1) anvendelse frem forskelle
2) bruge max (0, c) i stedet for C for opdateringen koefficient (selvfølgelig det betyder, at nogle PML lag
vil være nytteløst)
3) beregne den maksimale ledningsevne, som holder den koefficient> = 0
4) anvende ikke-lineære discretizations

Jeg tror, 2 og 3 er lettest og tilstrækkeligt for mange tilfælde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back