Kolde loddekolbe kit

M

Maverickmax

Guest
Hej

Jeg tænker på at købe kolde loddekolbe kit meget snart, men har du en?Er det noget godt?

Maverick Max

hvis det er, at ting, der sælges ved Radio Shack for $ 20.00. Få en flaske Bourbon stedet.
Det bliver mere hjælpsom

Her er nogle brugeranmeldelser: http://forums.dreamincode.net/showtopic10824.htm (alle ligner eltonjohn's)

Åbenbart spidsen gør varmen og afkøles hurtigt, men når du har brug for at overføre varme til en del, den termiske masse i det kombinerede system er stort nok til at varme op tiden er meget lang.Også spidsen er skrøbelige og let at bryde.Jeg havde engang en batteridrevne jern med en trykknap.Det havde alle disse problemer undtagen metalspids ikke brød.

Et yderligere problem er, at temperaturen ikke er termostatstyret sæt, og kan være for høj for en del's termiske grænser.

Mine venner fortæller mig, at alt Radio Shack sælger har mindst én fejl i konstruktionen.Et eksempel er en taler indgående ID enhed.Du trykker på en knap og det giver alle, men det seneste opkald siden sidste gang du rørte ved kontakten.Ti-femten år siden de havde denne 70 cm FM håndholdt radio til skinker.Det blev bedømt til 5 W. Det var i slutningen af det 70 cm båndet ikke anvendes til repeaters.I slutningen, hvor enheden vil sende en repeater magt var 1 W.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back