Kom 750 MHz / V VCO gevinst for en ring oscillator med en 1V strømforsyning

C

chacha

Guest
Hej Er det virkelig muligt at få en VCO gevinst på 750 MHz / V for en ring oscillator i 90nm teknologi med en strømforsyning på 1V? VCO Frekvensområde er 400M til 800M. Thanks.

UR output af 400 til 800 MHz, og ur taler om næsten 8ooMHZ / v, betyder det, at styrespændingen variere ca 0,5 volt til at feje alle intervallet 400 til 800 MHz er jeg ikke bekendt med 90nm proces, men jeg tror, det Der høres for at få denne tuning gevinst Khouly

lave u har modeller til 90nm processen og lave u ønsker at designe forskellen ring oscillator eller single ended khouly

Jeg synes det er svært at få det gjort på tværs af alle hjørner, som typisk ring VCO vil variere næsten 100% fra forskellige hjørner.

[Quote = Chacha] Hej Er det virkelig muligt at få en VCO gevinst på 750 MHz / V for en ring oscillator i 90nm teknologi med en strømforsyning på 1V? VCO Frekvensområde er 400M til 800M. Thanks. [/Quote] Jeg tror ganske svært at nå dette .. de VCO fase støj og jitter vil være en masse. Du må hellere kombinere et par VCO at nå dette interval.

det er meget svært, at få jeg ved, at ringen oscillator der har bred tuning vifte, men denne brede u brug for to eller tre oscillatorer at nå disse, hvis u har modeller af 90nm processen, uploade dem, og vi kan forsøge sig med hinanden khouly

Jeg er også lidt skeptisk med hensyn til at opnå dette. i dette øjeblik jeg dont have nogen modeller. hvis nogen er at have papirerne om multi band ring oscillator, pls dele med mig. Thanks.

Har u nogensinde gøre nogen PLL eller VCO før? Hvis ikke, ville det være for farligt at forsøge 90nm for første gang. 9 døde 1 overlever

Jeg har nogle exp i VCO design i 180nm proces til UWB-applikationer. Det var en LC oscillator. Jeg har ikke gjort nogen ring oscillator indtil nu. Hvad vil være de store problemer med 90nm for oscillator design?? tak.

Hvad er de vigtigste udfordringer samtidig med at designe bredt bånd ring oscillator i 90nm? Hvis nogen er at have docs pls dele med mig .. tak.

for kredsløb simulering du kan bruge intelligent teknologi model (PTM) til simulering. den kan findes på http://www.eas.asu.edu/ ~ bs / det er det bedste jeg kan få for 90nm proces. den actuall Fab processen måske ikke til rådighed gratis.

[Quote = Chacha] Hej Er det virkelig muligt at få en VCO gevinst på 750 MHz / V for en ring oscillator i 90nm teknologi med en strømforsyning på 1V? VCO Frekvensområde er 400M til 800M. Thanks. [/Quote] Du kan få noget arbejde, men med dårlige resultater og udbytte.

[Quote = Chacha] Hej Er det virkelig muligt at få en VCO gevinst på 750 MHz / V for en ring oscillator i 90nm teknologi med en strømforsyning på 1V? VCO Frekvensområde er 400M til 800M. Thanks. [/Quote] selvfølgelig. Ring OSC bør anvendes.

u kan opnå dette VCO tuning område ved hjælp af diffential ladepumpe struktur. Med Single ende afgift pumpe, er det meget svært at opnå dette arange med ur forsyning 1volt. Vijay

Hej, jeg arbejder på 0,13 um proces. Jeg designede en enkelt endte ring oscillator. Jeg har brug for at vide, hvordan du calc. forstærkningen, dvs Kvco.? På forsyningsspænding 1.2V denne VCO kører på 1GHz, på 2V det går indtil 2GHz. Nu hvordan får jeg calc Kvco. Enhver hjælp vil være stor. Hvis jeg målrette 1GHZ/1V så hvad jeg skal gøre? Det er første gang jeg laver en PLL. Hvad er den betragtning, at jeg skal gøre for en diffferntial ring OSC. topologi. Enhver hjælp vil blive værdsat. Thanks in Advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back