kommunikation afgangsprojekt

A

ahmed_nasr

Guest
hej alle,

jeg er ny på dette vidunderlige forum, og jeg elsker det ....

Anyway, jeg håber nogen kan hjælpe mig med en idé til mit afgangsprojekt ...

Jeg ønsker at gøre projektet inden for kommunikation ....Jeg har en vis baggrundsviden om GSM og CDMA ....og jeg er villig til at gå videre på dette område ....

så nogen ideer folk?.....Jeg ville være taknemlig for enhver ....

Arbejde i Interleave division Multiple Access (IDMA) den opgraderede udgave af CDMA.

I dunno ....jeg dont ville gerne arbejde med noget, der stadig er umodent .....Jeg tror jeg plejer at finde nok info om sådan noget

prøv denne
http://www.ensc.sfu.ca/people/faculty/cavers/unpubs/Thesis% 20 -% 20Ali% 20Keyvani.pdf # search =% 22modelling% 20and% 20simulation% 20of% 20a% 20fading% 20channel% 22

Jeg tror du har to aproches i dit projekt ......
1 - Arbejde i netværk som: WiFi derefter WiMax
2 - Arbejde i Mobile Communication som WCDMA eller UMTS
de nye og gode approch er at arbejde på begge som 4G i WiMax som i WiMax der er ny protokol kaldet 802.16e, der bruger WiMax-teknologi i mobil kommunikation.
samlet set er grundlæggende, at du er nødt til at studere, før de går i noget felt .....
Jeg har mange resourses om det, så faldt fri til at bede om noget, du vil ......
Mazen

hi Mazen sin Lyst til at sende mig flere detaljer

I `m Mahmoud og I` m nyt medlem og på min vej til afgangsprojekt

og det er det område, I `m interesseret i

tak på forhånd

nogen har en idé om, hvordan man gennemfører hardwaren i en GSM-jammer i 1800-båndet af gsm?info er tilgængelig for 900 en de, men ikke for 1800!

Der er ikke meget diference i gennemførelsen GSM 900 og GSM 1800 jammer, forskellen ligger blot i downlink hyppigheden af bot-båndet er der u være nødt til at tage vare om.Bare bruge VCO IC, der har udgang frekvens svarende til Downlink frekvens af 1800-båndet.
IC er CVCO55BE; udgangsfrekvensen er 1785-1900 MHz.
Hvis denne IC er avaiable i Pakistan fortælle mig.Lagt efter 7 minutter:Hej, Jeg implmenting dual band GSM-jammer, GSM 900 og GSM 1800.
Men jeg har det problem i RF afsnit, jeg er ikke i stand til at finde VCO ICS.ICs er
CVCO55BE, det er for GSM 1800.Udgangsfrekvensen er 1785-1900 MHz og output
magt er op til 5 dBm.
CVCO55CL, det er for GSM 900.Udgangsfrekvensen er 925-970 MHz og output
magt er op til 8 dBm.
plz afgøre mig udskiftning plz det er meget presserende jeg waiting.Thanks

hej,
hvis du har grundlæggende af CDMA derefter WCDMA planlægning og optimering er en god idé.

Plz hjælp mig, nogen fra Pakistan lavet projekt om Mobiltelefon jammer.

CVCO55BE; CVCO55CL, er ikke tilgængelige i Pak de `ll hav 2 b importeret fra Farnell.men gør de det job ritus?

Ya de gør jobbet rite,,,, men nu WT at gøre nu?
udskiftning 4 disse ICs,,, eller u kende andre IC som denne til rådighed i PAK?

VCO ics er ikke tilgængelige i Pakistan 4. Kontroller, da de ikke er fremstillet i pak.u bliver nødt til at importere dem fra Farnell eller Mouser online.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back