Kommunikation Project

C

CMOS

Guest
Hej, Kan nogen give mig en idé om, hvad projektet skal gøre for sidste år af BE Elektronik og Telekommunikation Engg. Jeg skal bare have en idé. Tak.

prøv desinging en Viterbi dekoder .. det er godt og muligt, for graduering .. U kan også designe en FFT / IFFT chip .. tage IEEE standard som IEEE 802.11a Wireless LAN standard og læse specs af Viterbi Decoder af FFT / IFFT .. og begynde at samle dem i en hardware design specs .. Derefter EXECUTE :)

Jeg tror, ​​ur fra Indien Ejer u virkelig ønsker at gøre projektet eller udstationering her betyder denne meddelelse u ønsker nogle færdigsyede fianl projektet Hvis u ønsker jeg kan sende u min. Det var automatisk benzin deispencing maskine Hvis u virkelig ønsker at gøre somethig. Prøv at gøre i Matlab eller model som helst standard i Simulink kan jeg sende u OFDM implementering i MATLAB

Hej Mukul, Som jeg nævnte i mit første indlæg, er færdige projekt ikke mine første kriterier. Jeg blot at søge efter projektideer, hvor kommunikation spiller en stor rolle. Jeg vil være i stand til at gennemføre den i hardware, som jeg allerede har gjort Diploma in Electronics samt har gode erfaringer med at gøre mere end 20 succesfulde microcontroller baseret større projekter. Jeg kan ikke gøre helt softwarebaseret projekt, som du nævnte at gøre i MATLAB. Noget skal gennemføres i hardware. Selv styresystemet projekter er ikke tilladt for os. Mere stress er givet på kommunikation. Og på dette punkt er jeg ikke i stand til at tænke på en idé. Alle ideer vil blive meget værdsat. omara007, tak for din idé. Jeg vil spørge min instruktør til godkendelse.

en god ide, ville være at fange nogle parametre såsom temp og fugtighed, og bringe det til microcontroller. behandle de data og sender det witrelessly at fjerne u kan bruge en ledning n / w for at tini microcontroller og mobil anvendelse til at transmittere data dette er faktisk en vejrstation implimentation, men i så fald u brug for at vide Java til programmering tini anderledes, hvis u kan gøre dette ved hjælp af hvilken som helst anden microcontroller så meget godt, hvis jeg fik nogle nye idé, jeg vil informere u senere

hej u kan prøve noget på trådløs kommunikation mellem to pc'er kan ved hjælp af en laser eller FM. denne form for projekt vil hjælpe u for videregående studier også, da dette område stadig er varm i tele afsnit. bye

Hej, jeg har læst noget, hvor omkring Vheical Tracking System. På elev-niveau er en anden god projekter, der også indebærer Wirless communcations. Du kan bruge mobiltelefoner eller GSM-modem til dette formål. PC side tracking software er involveret i dette projekt. Der er også meget at gøre på microcontroller side ... Så det kan være et godt projekt for dig i overensstemmelse med min idé ...... : D

Dani, der er et godt projekt. Jeg har en doub't. Hvordan sender jeg placering af køretøjet data til hovedcomputeren? Er SMS den eneste måde, eller kan jeg sende det rå, binære information for via mobiltelefoner? Venligt kaste lidt lys over dette emne tak!

CMOS prøve at bruge Bluetooth Serial Transmitter. Mobiltelefoner har bluetooth, så du også kan købe en modtager til PC. Senderen du kan styre det via PIC microcontroller. Prøv for eksempel at logge og skabe en sammenhæng mellem en normal telefonsvarer din mobiltelefon i nærheden, at videresende opkald via Bluetooth. Hvem ved, der er uendelige muligheder.

[Quote = djalli] Hvem ved, der er uendelige muligheder. [/Quote] Yess djAlli er du meget ret ............................ ............. Hej CMOS .. På nuværende tidspunkt, denne opgave Så vidt jeg ved kan gennemføres via SMS, og jeg tror, ​​det er den bedste måde at gøre et projekt på elev-niveau .. Rest ... som djAlli meget smukt sagde ... Hvem ved, der er uendelige muligheder Også læse denne artikel, som er skrevet af en af ​​mine venner ... www.juna.co.uk for gps-baseret tracking system eller eller eller eller ......... : Wink: [/b]

denne artikel var god. :) i, at han bruger en GPS-modtager & et GSM-modul. kan vi ikke gøre en slags rå ting, som kun bruger GPS-modulet med GSM-modul, i stedet for at bruge GPS-modtageren. at ville reducere omkostningerne, en STOR kriterium for studerende i Indien. 8) hvad jeg ville sige var, kan være vi kan bruge en gps frontend modul som max2680.

jeg er en Engg studerende på jagt efter et projekt. Er der nogen vide, hvordan 2 gør filoverførsel Thru PABX.

Hej Har et projekt i det område, hvor du kender de fleste, og føle sig hjemme. Tag ikke et projekt, hvor du tilbringer for meget tid på at søge og skaffe komponenter. Gør et projekt, der kan realiseres let med hardware fra lokale kilder og tager mindre tid på fejlfinding. Prøv at bruge mere tid på om et godt problem og tænke over mulige løsninger. Tænk på ressourcer, du har brug for at levere som software-værktøjer, som du allerede kender eller kan få dine hænder på hurtigt. Du kender dine svagheder og streangths, således du er den bedste dommer over, hvad du kan gøre bedst. forsinke

Hvorfor ikke bruge laser til at forbinde to pc'er. En sådan fremsendelse ikke let kan aflyttes. Du kan også udvikle din egen protokol og også bruge krypteringsteknikker til at sikre data. Hvis du ikke kan gøre krypteringen på software niveau, gør det på microcontroller-niveau.

Mit eneste svar på din forespørgsel, er at forsøge RFID, den varme teknologi til i dag trådløse projekter. RFID ses som et udviklingsland teknologi og dermed ville tilføje indvirkning på dit cv og din karriere. Prøv at finde noget om denne teknologi, hvis du ikke har endnu. Dette forum har masser af materiale til dig.

Comapre til RF-ID, trådløse netværk er i efterspørgslen. For trådløst netværk, kan ZigBee eller WiFi anvendes.

Prøv projektet af en DSP baseret modulator gor GSM eller CDMA

Måske denne bog vil hjælpe dig .. god fornøjelse! (^ _ ^) / /

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back