Konfiguration Netværk (2 computere Windows98SE)

G

Guest

Guest
Hej, jeg har et problem med at konfigurere netværket på to computere.
Kablet er godt lavet (crossover) og efter testen er 100% effektiv.
Nu, hvad skal jeg netværk op at køre.Jeg forsøgte at komme ind på faste IP til PC er 192.168.0.1 på den første og den anden 192.168.0.2, subnet mask 255.255.255.0 ingen genstart og intet.For begge kompach systemer er de samme (Win 98 SE).Comp er en simpel sieciówke (PCI) og den anden er en integreret (den, som jeg ønsker at forbinde), og en standard (PCI), som er forbundet til internettet (web boligområde). Kort sagt - den fyr har kompa er tilsluttet netværket kvarter, men andet netværkskort ønsker at forbinde til mig ...kablet er forberedt, så hvad gør jeg nu ...

-------
Jeg ønskede at tilføje, at når du forbinde computere kan ikke registrere noget.Som om der ikke er forbundet overhovedet.

Så det er tilfældet.Skiftevis vin engang imellem, men det skal gå.
En comp med et netværk er forbundet til internettet.På den anden kravler til næste kryds kompa, så ja:
1:aSystemet først kompa netværk lukkes;
2:aI indstillingerne på både kompach (som er det redskab om det andet gitter), skal du have den samme maske og efterfølgende ip-numre, men de ender forskellig fra 0 og 255
Det ville være nok nok.
Åh en ting mere.Jeg har prøvet på denne måde at forbinde, men ikke brændt, selvom det teoretisk set burde (kun, at fejlen i to forskellige systemer var mere)

COMP 1 (den ene med 2 sieciówkami)

på kortet, at du tilslutter et kabel fra de 2 selskaber zcrosowanym type:

IP: 192.168.0.2
Mask: 255.255.255.0

COMP 2

IP: 192.168.0.3
Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.0.2
DNS: 192.168.0.2

Eventuelle yderligere protokoller foruden TCP / IP ikke har brug for.Du kan installere IPX ewntualnie hvis du ønsker at spille online spil på disse kompach hvad du CROS tilsluttet.

Med henvisning til, hvad en person skrev om installation protokoller, som de fleste TCP / IP, men ikke installerer IPX / SPX - hvis du ikke har en NetWare-server på nettet protokoller, vil stå klar til such en konfiguration fra serveren og i forgæves at starte din opuzni kompa, protocol NetBiue , behøver heller ikke anbefale, fordi det ikke er rutowalny protokoller er således ikke egnet til internetforbindelser, der er nedsat en god TCP / IP-protokollerne og det er bestemt lige så twisted pair, der forbinder disse 2 Comps check for at se, om det går lad ping fra den ene til den anden, hvis du Kablet er 10m lang og skal zaroboiny i henhold til standarderne, fordi ellers er der ingen transmission pujdzie
på den ene side
b.pom; pumpe b.ziel, blå, b.nieb, Ziel, b.br, i år;
for det andet, i tilfælde af interlacing:
b.ziel; Ziel, b.pom, blå, b.nieb, pom, b.br, br;
Her kan du ville starte, hvis netværket er på udarbejdelse af holdninger til adgang til netu WinRoute Lite 4,2, er en meget enkel applet til at konfigurere og ingen grafiske vink om, hvad der skal konfigureres, skal du vælge kortet med adgang til netu og slipper på den anden fane herunder udarbejdelse overlade sådanne adresse, som du har derhjemme, men tilføje din adresse som gateway comp med 2 kort og som netem DNS derhjemme eller indtaste den samme, og temmelig hvordan rozczytałeś fra det namazałem der er noget, du skal klikke
Jeg hilser og ønsker Dem held henseende ogLagt efter 4 [minutter]:Åh en ting mere, 98 systemer, som de kan ses på nettet skal være logget ind, log kan en ikke blive ignoreret af Escape

Du skal have en pulje af IP sprubować zaczyanjącą væk fra Ingen 169.XXX.XXX.XXX 255.255.0.0.Denne pulje af IP adrsów normalt altid arbejder for vinduer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back