konstant strøm konstant spænding

L

lats

Guest
Hej alle
Jeg ønsker at designe "konstant strøm konstant spænding" kredsløb, som giver konstant strøm af 1A og konstant spænding på 48V.
im nye til dette. behage hjælp mig ud.

W ciągu ostatnich dwóch lat zainteresowanie Polaków usługą Dropbox wzrosło niemal dwukrotnie. Ciągle jednak nie jest ono imponujące - trzykrotnie częściej korzystają z niej np. Duńczycy - wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius.

Read more...

Hmmm, hvad gør du foretrække?AC eller DC?Jeg tror, du kan grave til den række af kredsløb i at designe en spændingsregulator.

ATS,
En regulator kan ikke være konstant strøm og konstant spænding samtidigt.En sådan anordning kan kun opfylde sine specifikationer på 1 værdi af belastningsmodstand.I dit tilfælde, ville det opfylde sine spec for en belastningsmodstand på 48 ohm.Du kan designe en konstant spænding regulator, der har en strømbegrænser fastsat til 1 Ampere, eller en konstant strøm regulator, der har en nedre grænse for spænding (Compliance) i 48V.
Hilsen,
Kral

forsøge at gøre en god spænding regulator, høj strøm, og også som støtter belastning, linje ifølge ur krav.jeg dont kende om, hvad kongen af belastning u vil bruge, men ifølge ur belastning u være nødt til at designe (hvis påkrævet) strømbegrænser kredsløb.hvis u dont savn belastning regulering dvs ur belastning er fast derefter eventuelt u kan undgå limiter kredsløb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back