Konvertere kredsløbsdiagrammerne til PCB STRIPBOARD layouts

E

Electro-egern

Guest
Hvad er den bedste måde at lære at læse en ledningsdiagram og konvertere denne til layoutet på et PCB, STRIPBOARD perfoboard etc?

Korte svar - Practise

Lange svar - Jeg tror, du kan søge på nettet med praktiske retningslinjer for udstikker STRIPBOARD PCB.Men jeg vil seriøst foreslår, at du bare hoppe i og lære ved at gøre.Starter med simple kredsløb, der kun indeholder 6-12 komponenter så arbejde dig op.Også, hvis du har brug for at lære symboler for kredsløbsdiagrammerne der er en 101 sider på nettet for at lære dig.Her er bare en jeg fandt hurtigt

h ** p: / / www.kpsec.freeuk.com / symbol.htm

Electro-Egern wrote:

Hvad er den bedste måde at lære at læse en ledningsdiagram og konvertere denne til layoutet på et PCB, STRIPBOARD perfoboard etc?

Jeg er enig.Øv er den eneste måde at få god til det.Men tjekke nettet for nogle grundlæggende retningslinjer.Jeg har fundet, at dette hjælper en hel del med hensyn til at finde fejl på et senere tidspunkt.

Skål
Slayer

Ja.Og altid huske, Practice producerer ikke perfektion, men, da den indeholder en vane, en god og klog vane gør dig til en bedre person.Svigt er en del af det ...Svigt er krydderier, der giver liv, dens varianter .... Men selvfølgelig er det en succes, det er dejligt!

For meget fiasko er dårlig: cry:Okay, for meget er blevet sagt allerede: D

Jeg altid bruge firkantede graf papir og blyant komponenter i. Efter den første draphed forsøge at kondensere layout ved at foretage små præcise ændringer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back