kortslutningsbeskyttelse på 60V .5 En

V

vishnupg

Guest
kan nogen hjælpe mig med at implementere kortslutning beskyttelse i en digital udgang. det må ikke varme op eller dissapate meget strøm som varme

Send en detaljeret skematisk af kredsløbet, du ønsker at beskytte.

Det vil blot være et digitalt udgangssignal, hvor lasten (virkelig sandsynligvis) vil blive drevet ved hjælp af en FET for transistor. indgangen udbuddet vil være fra 24 til 60V, men vi er nødt til at indføre en grænse på 0,5 A ved 60V. på andre spændinger også kortslutning beskyttelse skal være der

Det er meget svært at hjælpe dig, hvis du ikke giver detaljer. Det meste af tiden, er der mange faktorer, der tages i betragtning ved udformning et kredsløb, og det sker ofte, at OP ikke ved hvilke faktorer er vigtige. Derfor er det meget frustrerende, når væsentlige oplysninger skal blive slæbt ud stykke for stykke.

Sir Jeg ønsker en digital udgang, der har strømgrænsen beskyttelse / kortslutningsbeskyttelse dvs kredsløb skal ikke give mere end 0,5 en strøm, hvis spænding er 60V. hvis belastning res reducere, og det tager mere strøm end 0,5 en dengang nogle hvordan kredsen skal slukke. er der nogen anden metode uden brug af sensing modstand

Jeg vil prøve en gang mere. Jeg kunne helt sikkert designe en beskyttelses kredsløb, der er udløst af en aktuel og / eller spænding tærskel, og jeg er sikker på mange andre medlemmer af forummet kan også gøre det. Men den nøjagtige udformning oplysninger vil afhænge af den type, hvad du kalder "et digitalt output", typen af ​​belastning, der er involveret frekvenser, strømforsyning osv. Du sagde, at grænsen skal være 0.5A ved 60V, men du sagde også, at "input udbud vil være fra 24 til 60V". Betyder dette, at strømforsyningen er variabel? Alle disse detaljer vil bestemme, hvor og hvordan overbelastningsstrøm kan være bekvemt afføles, hvordan kredsløbet bedst kan slukkes, hvilken type beskyttelseskredsløb vil være mest egnet, og så videre.

ked af at jeg var ikke i stand til at få, hvad u havde i tankerne. "digital output" betyder, at dette kredsløb, at vi designer får sit input udløses fra en controller, og dette kredsløb vil derefter drive en belastning, som vil være en magt relæ. (faktisk vi kan sige det som chauffør med kortslutning beskyttelse). vi vil få ekstern DC forsyning, som kan variere fra 24 til 60V som input til den driverkredsløb, at vi er designing.it don? t betyde en variabel PS, men brugeren kan give nogen spænding i mellem som input til kredsløbet. men da kredsløbet skal arbejde kontinuerligt vi skal reducere varmen til minimum

ehhhh ... du er nødt til at skrive skematisk, hvis du vil have os til at hjælpe dig. Er det en form for virksomhedens projekt, og du kan ikke skrive skematisk?

Jeg har ikke udviklet endnu. Thats hvorfor jeg søger råd fra dig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back