Kredsløb simulering ved hjælp MWO

S

sekharareddy

Guest
Hej Alle, Kan nogen fortælle mig, hvordan du forbinder havnene i MW kontor til et kredsløb, som er at have Enhed-1: Transceiver med differentiale impedans 100Ω Enheds-2: Balun med 200Ω afbalanceret impedans og 50Ω ubalanceret impedans til dette, hvis jeg betragter impedans værdier Transceiver er nok. Vedlagt vedlagte S-parameter-1 sagen til orientering. http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=960555 # 960555 [/img]

Hej sekharareddy, jeg er tilbage ... Der er to primære måder at generere forskellen signaler i AWR Design Miljø. Forskellen mellem dem er virkelig i kredsløbet topologi bliver simuleret. Se vedlagte PDF-dokument ... Lignende måde, du cannect din S-Parameter fil ... --- Manju ---

Hej Manju, Tak for oplysningerne. Jeg har simuleret den MMconv og XFMRTAP som pr dit dokument, dets arbejdsmetoder fine.In mit tilfælde forskellen impedans er 100Ω og ubalanceret impedans er 50Ω. Så jeg vil gå med XFMRTAP option.But i, at selv hvis jeg holder Transformer Omsætningsforhold som 1 på begge sider, jeg bliver resultaterne. Skal jeg fortsætte ved at holde omsætningsforhold (på begge sider) som 1? Også kan u bare gå igennem impedansværdier dokumentet af My transceiver, har jeg vedhæftet ovenfor? Kan du foreslå mig hvordan man gå videre på dette?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back