kredsløbsdesign

F

firsttimedesigning

Guest
så jeg prøvede at forbinde inverterende forstærker med en integrator, men integrator output kommer ud underligt.det går til 2M volt ...

Den første fase er en inverting amplifer ...
anden fase er en spænding buffer ...
Den tredje fase er en integrator ...

integratorens værker af sig selv Men når jeg er forbundet til produktionen af spænding buffer, det gør ikke arbejde.

R1 = R2 = R3 = 100 ohm
C = 100n F

fortælle mig, hvad gjorde jeg forkert ... tak ....
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Jeg tror, at modstanden værdier er for lave.Prøv med mindst 1k, bedre 10kOhms.

Siden ( ) input til frekvensomformeren og integrator er forbundet til jorden, indgangsimpedans frekvensomformeren og integrator er blot 100 ohm.
Så hvis indgangsspændingen er 5V, strømmen fra opamp udgange ville være 50mA, langt over den maksimale strøm til generelle formål opamps.Den nuværende produktion vil blive begrænset til noget 20mA, for et generelt formål opamp, og forvrænge signalet.

Også angive, hvilken type opamp du bruger.Med en reel opamp, vil udgangsspændingen stige til omkring Vcc eller Vee.Men for en ideel model spændingen kan stige løbende.Brug en reel opamp model.

Med en integrator, hvis du anvender en konstant spænding på indgangen vil udgangsspændingen stigning i tid - da det integrerer det med tiden.Udgangsspændingen vil være begrænset til ca Vcc eller Vee.Normalt er den integrator er initialiseret og bruges periodicaly, da det kan integrere offset-og mætte.

Sætte en høj modstand (1-10MOhms) parallelt med kondensator at begrænse vinde på DC.

Hvilken rolle spiller af bufferen her?

mange tak for svar ...
forsøgt 10k ... stadig gør ikke arbejde ... det giver mig tilbage til samme resultat ...
Jeg vil gerne sætte en høj modstand parallelt med kondensator ...
Men sidst jeg nødt til at forsøge at sætte dette kredsløb og andre kredsløb i en chip ...
en høj modstand 1M ohm sandsynligvis ikke kunne passe ind i chippen ...
Jeg bruger en spænding kontrolleret spænding kilde til at modellere op-amp,
så op-amp kan være tænkt som en ideel op-amp ...

enhver anden idé om, hvorfor banen gør ikke arbejde?
I really dont blive det ...

Jeg tror, du kan bruge ideelle amp til at validere dette kredsløb.Jeg tror det skal fungere normalt.så du bør tjekke din forstærker.hvis dc punkt amp'input er ikke normal, dette kredsløb ikke.

forsøger at give VCVS en praktisk værdi af gevinst (ikke for så som uendeligt) og prøv.give omkring 1.000-20.000

1: wiren du opretter forbindelse til jorden er en ret slutte netop når den skematiske har / - strømforsyning, så hvis du kun har en positiv effekt, skal produktionen være fejl

2: når du giver input til integrator af dig selv.er det til at fungere godt?hvis ja, måske produktion af buffer give en fejl statisk arbejde point, hvis ikke, kan du tjekke din integrator
firsttimedesigning skrev:

så jeg prøvede at forbinde inverterende forstærker med en integrator, men integrator output kommer ud underligt.
det går til 2M volt ...Den første fase er en inverting amplifer ...

anden fase er en spænding buffer ...

Den tredje fase er en integrator ...integratorens værker af sig selv Men når jeg er forbundet til produktionen af spænding buffer, det gør ikke arbejde.R1 = R2 = R3 = 100 ohm

C = 100n Ffortælle mig, hvad gjorde jeg forkert ... tak ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back