M
mingming
Guest
Jeg arbejder på en batteridrevne LCD besked ur projektet ved hjælp KS0066U plus KS0065B at køre et 16 x 2 tegn displayet.Enheden får strøm fra 4 x AAA-batteri.Databladet for KS0066U siger den nuværende rating på 5V er bare 0.15mA.Men elforbrugsværdien af en LCD-modul bygget med disse to IC er over 1.5mA.Batteriets kapacitet er 500mAh så enheden kan vare for kun 2 uger!
1.Hvorfor modul tage så meget aktuelle?
2.Enhver metode til at reducere elforbruget til halvdelen?Der er mange kompatibel chips fra Oki, Anpec, Sitronix, Epson.Som forbruger mindre strøm?
3.Standardnavnet oscilating frekvens 270KHz.Kan jeg begrænse det transporterende frequcney til 125Khz og spare på energi?
4.Den VLCD spænding devider resister netværk også forbruge strøm.Er der en lav effekt metode til at generere te VLCD spænding med minimal nuværende?
Enhver kommentar er værdsat!
1.Hvorfor modul tage så meget aktuelle?
2.Enhver metode til at reducere elforbruget til halvdelen?Der er mange kompatibel chips fra Oki, Anpec, Sitronix, Epson.Som forbruger mindre strøm?
3.Standardnavnet oscilating frekvens 270KHz.Kan jeg begrænse det transporterende frequcney til 125Khz og spare på energi?
4.Den VLCD spænding devider resister netværk også forbruge strøm.Er der en lav effekt metode til at generere te VLCD spænding med minimal nuværende?
Enhver kommentar er værdsat!