KT / C støj fra kontakten i tændt kondensator kredsløb

M

minxin_zhou

Guest
Kan nogen fortælle mig, hvorfor KT / C støj fremkaldt af afbrydere i tændt kondensator kredsløb kan elimineres ved Praeference-konfiguration?Det er velkendt, at udligne og 1 / f støj kan elimineres ved CDS (corelated dobbelt prøvetagning) teknik.Men hvorfor denne støj kan også blive aflyst?

Jeg tror ikke, at disse støj kan elimineres.
Differential struktur giver god psrr og undertrykke common mode støj.

differentiale konfiguration vil ikke reducere kT / C støj

minxin_zhou skrev:

Kan nogen fortælle mig, hvorfor KT / C støj fremkaldt af afbrydere i tændt kondensator kredsløb kan elimineres ved Praeference-konfiguration?
Det er velkendt, at udligne og 1 / f støj kan elimineres ved CDS (corelated dobbelt prøvetagning) teknik.
Men hvorfor denne støj kan også blive aflyst?

Jeg fandt nogle litteraturer, at KT / C støj fremkaldt af switche kan også blevet første ordnet afbestilles via CDS teknik.Jeg er forvirret med denne konklusion, idet jeg tror, de termiske ikke kan fjernes.Henvisningen er nedenfor:
http://168.160.16.198/umi/document?RecordNo=1&ColumnName=Pdf_name&MultiNo=0&issource=yes&type=bin&isdownload=yes&searchword=t_title% 3Dcapacitive sensor interface & singlesearch = no & channelid =% CF% B8% C0% C0

Se venligst side No.12.

diffrential konfiguration undertiden boubles kt / C støj, aldrig reducere.

kT / C støj power vil fordoble hjælp af differentieret struktur, men spændingen swing vil være dobbelt så også dermed inducerede 4x i signalet magt, så SNR forbedret med 3 dB i forhold til single-ended en.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back