KU

A

alfa78

Guest
Hvordan i emnet.

Velkommen!

Lige arbejder på sagen, og drikker kaffe pludseligt uheld vendte kop kaffe på mit tastatur fra den bærbare computer, bare knapperne til højre eller Backspace, Enter, etc hælde "lidt" held: (

OD umiddelbart efter oversvømmelserne, batteriet kobles fra ham, trække og rozkręciłem tastatur for at tørre.
Efter 24 timers tørring af det, besluttede jeg at slutte den dag, og se, hvis noget ikke er sket mere med hardwaren.
What am vises?Kun en nøgle med bogstavet KU / er bare, at brevet ikke reagere på at trykke på knappen / og hvad der er formentlig det vigtigste er, at når du tænder for din bærbare computer med et keyboard tilsluttet, for naturligvis allerede i laste-systemet, til at meddele mig signal "pikającym", medmindre den BIOS at der er noget galt np.zwarcie tastaturet?Ignorere den anden side, når den bærbare computer og tænde ved at trykke på DELETE normalt ville systemet belastning og kan arbejde på det uden et eneste problem, at nøglen til "ikke vil arbejde.Hvad er det væddemål og radzicie mig endnu?

Ps, når de selv er ikke nøglen-brev "til" sig ud af hele tiden, som om nogen slået hende. Eller vædde på, at noget, der skete på samme fugtighed er afgørende, at og gøre mirakler, right?og dermed belastningen på systemet bios "signal" mig info ..noget med et tastatur, hardware, er det ikke?

På forhånd tak for råd!EDIT, ingen ved, hvad kunne være, og om dette emne?Hvorfor medtagelse af en bærbar, forventer jeg under opstart, og så snart jeg hører fra pikanie bios-og længe, at jeg er nødt til at trykke på DELETE for at ignorere det, og at systemet normalt er logget på hurtigere?

ren godt og tørre dine nøgler KU skal jeg hjælpe med et lignende problem med Fujitsu, at der var for lang fiksationsskrue fra bunden af tastaturet dociskała Tryk på R for at starte op kunne høres sådan pikanie og systemet kan ikke køre nok til at give en kortere skrue og skubbe wgniotkę og straks stoppede problemet, P

j3drek skrev:

ren godt og tørre dine nøgler KU skal jeg hjælpe med et lignende problem med Fujitsu, at der var for lang fiksationsskrue fra bunden af tastaturet dociskała Tryk på R for at starte op kunne høres sådan pikanie og systemet kan ikke køre nok til at give en kortere skrue og skubbe wgniotkę og straks stoppede problemet, P

Hvordan du slår på den bærbare computer er tilsluttet tastaturet, mens du skriver Q er som at hele tiden kan forventes at dæmpe ham laver en kortslutning.
Du har endnu en gang grundigt tørre tastaturet, kan det være donation hår:)

Irew skrev:

Hvordan du slår på den bærbare computer er tilsluttet tastaturet, mens du skriver Q er som at hele tiden kan forventes at dæmpe ham laver en kortslutning.

Du har endnu en gang grundigt tørre tastaturet, kan det være donation hår:)

mat_ed skrev:Jeg råder dig til at være en lille smule i slutningen af wysilił og nydt godt af søgemaskinen.

Der er mange emner om, hvordan oversvømmet deres tastaturer og rengøring.

At læse dine "vejledninger" findes i en søgning motor, for naturligvis har her i forummet, lignende problemer med tastaturer blevet rejst, og næsten hver eneste emne, som han beskrev, skænkede te tastatur, det er en "badet" odpinając kursus bærbar computer og en skål med lunkent vand / ingen varme !/ Med lidt væske Louis flov over at selv sætte det på hele natten for at være wymoczyła alle snavs, skidt, snavs opløst i det, og efter en grundig tørring 48 timer i det, som nye, som er nøglerne efter oversvømmelserne ikke gå på alle efter sådan et bad og tørring af venerne!.Så jeg besluttede at gøre det samme.Men først i slutningen af dit råd, tog jeg kun hældte lunkent vand blandet med lidt væske Louis, forrude vaskemaskine, efter psikałem tastatur, og det godt med lunkent vand spłukałem også, selvfølgelig.Det er 3 dage som tørke / hår hjælper også til at tørre sit hår / og hvad?Når du har tilsluttet tastatur til en bærbar computer i dag, så bare skriv nøgler

rhxxxfxfxzzzzzzzzzzvvdvdvdvdvdvdvdvdvnnn,,,
ddddhxhdxhdxhdxxxxxxxxxxxxxxxxhxdddddddddddddd

Intet mere!I øvrigt mere ligner halvdelen af nøgler fungerer ikke for mig efter den 3. dag til at tørre det sikkert allerede doschła ret?Hvad skal jeg gøre nu, at skille sig af tastaturet?Please help.Laptop er næsten Nowka Samsung R510.

Modereret af mat_ed:

Hvorfor tror du antager et andet emne?!
Stillinger scaliłem.
Din skidt er utålelig.
Således, at informere.
Igen, de sløset skrevet indlæg med masser af "bricolage," skriver lås vil blive belønnet i 15 dage
Måske denne gang vil du lære at skrive som en mand.

allerede købt en ny klawiaturę.Dziękuję for dit råd på dette forum for et bad keyboards etc.

Ps.Człowiek sandheden, han lærer af deres fejltagelser, lytte til andre ..

Yours!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back