kun en spole eller LC tank i trådløs modtager frontend?

K

Katrin

Guest
Hej.

Jeg ønsker at designe en trådløs modtager til lav effekt applikationer.

For front-end, kan det være enten induktortypen at modtage strøm eller en LC tank.

Kan nogen forklare mig hvordan man vælge mellem disse to?
Det ville også være meget rart, hvis du kan give mig nogle litteratur for reference.

Hej Katrin,

Kan du nogle flere oplysninger om din modtager, fra diagrammet, jeg gætte sig til en implantat.I et sådant tilfælde, for det meste er de fast frekvens, så du har frihed til at vælge mellem de to.Dens alle afhængige af andre begrænser lignende størrelse, pris, der matcher, støjniveau, selektivitet, tunablity ...

Correct me if im vildledende.

tak,

Tak!

Ja, min receiver har et fast arbejde frekvens for implantater ansøgning

Når begge topologier er muligt, kan du venligst forklare nogle detaljer i disse design nævnte problemer ved dig, sådan som størrelse, pris, der matcher, .. og så videre?
Blackuni skrev:

Hej Katrin,Kan du nogle flere oplysninger om din modtager, fra diagrammet, jeg gætte sig til en implantat.
I et sådant tilfælde, for det meste er de fast frekvens, så du har frihed til at vælge mellem de to.Dens alle afhængige af andre begrænser lignende størrelse, pris, der matcher, støjniveau, selektivitet, tunablity ...Correct me if im vildledende.tak,

til at begynde med, kan u henvise til disse bøger

1) Omnidirectional Induktive Powering for Biomedical Implantater
2) CMOS Circuit Design for RF Sensors

Det peger også på flere henvisninger ..

Tak,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back