kvasi optisk effekt Combiner

Y

yingyang

Guest
Er metallisk bølgeledertypen den bedste måde for kvasi-optiske effekt Combiner????

hi yingyang
mig en quasioptical magt Combiner er en anordning, der gør magt kombinere eller magt tilføje optiske midler.i mikrobølgeovnen styre dette sker som regel ved hjælp af fysisk magt at kombinere, fx tilsluttes flere oscillatorer individuelt til antenne elementer kombinere sammenhængende magten i rummet (udstrålede energi).andre mennesker bruger optisk resonatorer (Fabry-Perot resonatorer), men i princippet konceptet er uafhængig af den teknologi, du bruger.

hej igen yingyang
Jeg har været revidere mine papirer om dette emne, og en af de vigtigste bidragsydere til quasioptical magt kombinere er prof. Rutledge, som har flere aviser på nettet arrays.Jeg har set at du har en anden stilling på aktiv dividers, som er mere eller mindre relateret til dette.Jeg vil foreslå dig at læse et dokument af Kai Chang i MTT-31 no.2 i 1983, hvor han opsummerer en masse begreber om magt kombinere teknikker

hilsen

> Jeg vil foreslå dig at læse et dokument af Kai Chang i MTT-31 no.2 i 1983, hvor han opsummerer en masse begreber om magt kombinere teknikker
kan du venligst udfylde henvisningen med tidsskriftets titel og sider nummer, for at hjælpe mig med at søge igennem larges bunker af gamle MTT tidsskrift.

sikker,

det er "Millimeter bølgekraft kombinere teknik", IEEE Trans på Microwave Theory and Techniques vol. 31 nr. 2 pp. 91-107, februar 1983

farvel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back