Lær at designe en audio-forstærker for begyndere

K

kristanto

Guest
Jeg ønsker at lære hvordan man designer en audio-forstærker fra nul.Jeg søgte en masse bøger, og jeg fandt "Elektronisk udstyr og Circuit Theory" af Robert Boylestad.Er det godt?Hvis denne bog er god nok, kan du fortælle mig, hvad bog jeg skal læse, efter jeg læste denne bog?Beklager, men mit engelsk var forfærdeligt.Tak.

Hej,

Når du mestrer Boylestad viden, kan du prøve bog Sonthheimer, Designing Audio Circuits.Det har meget god forklaring på, at designe lyd ampps og lignende.men den er ikke tilgængelige her

Jeg foreslår, at du denne fremragende hjemmeside:

http://sound.westhost.com/index.html

Og disse grundlæggende bøger:

High Power Audio Amplifier Construction Manual - G. Randy Słone

High Efficiency Audio Power Amplifiers - Ronam Van der Zee

Audio Power Amplifier Design Handbook - Douglas Self

Åh ja, jeg er enig med rkodaira, Rod Eliot's hjemmeside har bundt af din interesse.

rkodira, soory ...Jeg vil gerne spørge om grundlæggende bøger, som du anbefalede.Har du e-bog for, at bøger?Jeg relly brug for, at bogen, men jeg havde ikke nok penge til at købe, at bøger (jeg så på Amazone).Please ....

Hej

Du kan se her

H ** ps: / / instruments.no-ip.org

På ebooks mappe, du har masser af manualer

Hilsen

Hej, kan du søge på Google eller Wikipedia for links relateret til lyd eller lyd amp design.
Du kan også se, at akustiske bøger eller bøger som Malvino for en grundlæggende audio-forstærker kredsløb.
Det ville være at starte fra bunden.

Heldigvis kan du finde to bøger (Self and Zee og en ekstra: Duncan), at jeg anbefalede, i e-bøger download / upload del af Edaboard (prøv den frie spejl links, hvis du ikke har point nok).Put "forstærker" i søgefeltet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back