Lørdag:

U

Upgreydd

Guest
Hej, min gamle laptop, til stikkontakten (kører, men husets brudt), så jeg tænkte jeg ville montere en 15,4 "navigation cool musik-afspiller i din bil;]

Målingerne viser, at den bærbare computer vil passe i mit handskerummet, jeg kun har et problem med oprettelsen af boliger.Dworzu forlader bilen om vinteren, så det er lidt fugtig i midten (glas damper, osv.) ..
Måde at montere en matrix, der allerede jeg fandt kun spil, jeg spørger mig selv, hvad og hvordan man planlægger et cover til den bærbare computer er ikke brændt ned.Nogle mennesker har nogen idéer?
 
Allegro Jeg fandt bilen adapter til min bærbare:] fra lettere til 19V;]
 
OK, jeg arbejdede det ud allerede (i teorien, at praksis er der ikke rørt endnu;] godt jeg først nødt til at tænke over, hvad og hvordan) for at beskytte disken fra den bærbare computer.

Computer Specifikationer:
Processor: AMD Turion 64 ML30 1600MHz 1MB L2
Chipset: SiS M760GX
RAM: 2048 MB DDR PC2700 166MHz
Harddisk: 120GB
Matrix: 15.4 "XVGA 1280x800 CrystalBrite
Grafikkort: Mirage ™ 2 Graphic Engine til 128 MB
Lydkort: kompatibelt med MS-Sound lydsystem med stereo-højttalere, integreret mikrofon
Optisk drev: DVD /-RW DL
Batteri: Lithium Ion
Mål og vægt: 364 x 279 x 33.9/38.9 mm, 2,8 kg
Kommunikation: 56K V.92 Modem
LAN 802,3 10/100/1000 Mbps
WiFi 803.11b / g
Input / Output: PCMCIA, D-SUB
3x Audio (line-in, line-out, Mic-in)
3xUSB 2,0
RJ11
RJ45

Antagelser:
1.bundkort med de komponenter og drevet vil blive monteret i en plastik kabinet (i plastik vil ikke til at kondensere vand).I øvrigt mener om foring paneler måtte (som den, der anvendes i kølevandet, men jeg fandt ikke google dette;]), så bundkortet liggende på bløde du vil modstå stød og problemet med fugtige hændelser vil blive løst også.
2.Den store varmeafgivende dele vil blive brugt radiatorer og to vindmøller (en wpompowujacy luft ind i rummet, den anden wypompowywujacy).
3.matrix 15,4''vil blive monteret i spalten mellem de passagerer, vil dens orientering ændres til lodret software'owo.
4.kontrol vil ikke finde sted for den hjælp touchpad'a stikket monteret på bremsen manual.tastatur vil blive permanent afbrudt, vil det være muligt at tilslutte USB-kablet.
5.er 3 USB-indgang:
- Man vil forbinde GPS-modtageren
- To mere vil blive fjernet fra forsiden af kolonnen (mon selv læseren impulser i en af dem, og forbinder omdrejningstæller, speedometer, osv. ved injektion er vist, at forbrænding, omsætning, osv.) - at tænke over
6.Jeg spekulerer på, hvordan du tilslutter bilens lydsystem til en bærbar computer, eller du kan bruge til dette formål indbygget forstærker-in-radio, der spiller meget pænt med glosniczkami Pioneer i min autku?

PROBLEMER:
1.Operativsystem pænt understøtter suspendere-til brand og vend computeren om podjezdzaniu eller andet sted i byen har ikke kørte mig til hundrede og syttende gang.
2.Hvad gør man med yderligere input / output bærbare?Måske nogen har nogen ideer?
3.Behøver ikke at filtrere strømforsyningen?Jeg havde et problem med at forbinde CBradia, nynne, når tilsluttet tæpper.
4.Chok på de polske veje, og køre?Efter min mening bør det kunne modstå
5.Kan forlænges tape fra matrix?Den vil arbejde på en udvidelse?
6.Hvorvidt matrix af portrættet er der mulighed for at opdele den i to?for eksempel, var en navigations-program vises øverst matrix (med at holde skærmformat), mens et andet program har vist i den nederste del af matrix.
7.Hvis jeg sluttet af produktionen af LCD ekstra D-SUB for et barn med så mange, kan det være tilladt at tænde ham historier om en uafhængig billede og på LCD monteret på forsiden?(dvs. den forreste såsom navigation, med så mange eventyr).
8.Hvad skal man gøre med knopper på udbud og andre bullshit?menes at samle matrix andre steder, men jeg har ingen anelse om, hvor det er mig ikke forstyrres.Desværre, mekaniske knapper er (to, en elektronisk).Hvis alle var elektroniske, til at det var meget lettere at kontrollere dem fra din computer, desværre, skal kontrolleres manuelt: /

Tak for alle svarene og forslag, jeg hilse
 
Bedste køb SSD drev.Dette kan ikke helt være en hensigtsmæssig løsning.Laptop drev er mere egnet til en kontinuerlig overbelastning, men ikke køre på de polske veje.Sådan at forlænge kablet til at øge sin rezystacja, du har behov for at øge diameter.Systemet kan ikke dvale, der er programmer for laptops at reducere energiforbrug fx, efter tilstrækkelig tid wygaszają dør, når en lavere klokfrekvens er ikke nødvendig.
 
Lørdag: Hvad er det drev jeg tror, at dens holdbarhed vil være det mindste problem.
Som for systemet, forstår jeg, hvad du mener, men jeg meditere på et andet problem.Lad mig give et eksempel:
Start din bærbare tager ca 2 minutter, quenching med 30-40sek.når de dukker op et eller andet sted i byen for et par km.er uden for myldretiden, det tager mig 4-5 minutter, med pre-fyret og slukkede Bede næsten 3 minutter.Der er en mulighed for at slippe de session til disken og husker odpalonego hele systemet og dets applikationer på kortere tid, men som kan håndtere det system er den bedste?bet på en Windows eller Linux?Med linux dette indebærer, at massen af GPS-applikationer på det ikke vil flytte, og alternativerne er i deres vorden.Windows Zas kører langsommere, jeg spekulerer på, hvorfor systemet.Sandsynligvis vinduerne, kun et maksimum af SMP version af de hurtigste ...lige hvad?XP, 2K?
 
Hibernate kammerat, odpali laptop er meget hurtigere.
Og som for systemet, er, hvad en bærbar computer bedre til at skrive, så til at vælge.
 
Tilgiv ....Navigation-200PLN, mariehøne.Transponder MP3 30PLN .....Uden problemer, og ...Din tid er for værdifuld på g. ..ukręcisz ikke pisk ....
 
Meget cool idé, men snarere som et spil end en praktisk løsning.
Det er lidt tidskrævende, men en fantastisk løsning.

Doradzałbym personligt sætte noget andet end M $ Windows - det kan faktisk przywieszać.
Men hvad du lægger i, afhænger af din viden om computere og tørretumbler.I første omgang ser jeg, at pladen og stand Procek tvetydige, hvis de ikke er nervøs ved wertepach - der kan bringe fagfolk fra elektronik, fordi det for mig indlæse alle de skader på harddisken i et stykke legetøj - i almindelighed, jo færre mekaniske dele, jo bedre.

Vender tilbage til operativsystemer:
- Possix hvis du ikke har en enorm frygtelige valg:
I første omgang QSS QNX (eller er lovligt gratis Open QNX) - bevæger sig hurtigt, men er ikke en lidt sjov med doszlifowaniem system.Du kan have til at erstatte grafiktilstand X-window
HVIS DU IKKE VIDE OM HVAD siger - olien og tage et kig nedenfor: (nem løsning)

- Enhver GNU / Linux - her har du en gigantisk udvalg af muligheder, som regel en nyere 2.6-kerne, uden unødvendig dumhed, grafisk miljø for sådanne arbejde, eller bare IceWM Fluxbox (hvis du har en bil og zaszaleć A'la Knightrider er E17), derefter under miljøer, kan man bare uruchomiś Nautilus eller Konqueror (noget lignende Explorer i Windows) i sidste udvej, kan du installere desktop-miljøer, så LXDE eller XFCE, men kun hvis du har problemer med konfiguration lysere.Du er nødt til at glemme alt om KDE, GNOME, Beryl eller Compizie (dem nice efekciki), fordi det også vil blive startet som med Windows.

Som for de chauffører, kan det være svært, men du kan altid bruge en virtuel maskine eller emulering (til Windows eller Linux brande sig selv Windowsowe programmer), i modsætning til optrædener, dette er ikke så langsom opløsning.

Nu er spørgsmålet om fordelingen: i almindelighed, du gør det med næsten alle, men ikke alle vil være lige så let.
Så længe den bærbare computer er i fuld tjek, hvad det det bedre: Knoppix og Damn Small Linux - en bootbar diskette - er downloadet fra netu, brande og handlinger, uden at røre harddisken.
Hvis Knoppix vil have problemer med at opbygge et system fra bunden (Linux fra bunden), hvis Knoppix ikke vil have problemer, som vil være den letteste sted for sådanne usædvanlige bruger enten Debian og Fedora (for en sådan "trip computer" installation af basissystemet først og tilsæt resten af hånden).Hvis du tager den diskfrie løsning venter på at du manuelt opbygge noget i Knoppix, men det vil ikke længere afhænger i vid udstrækning på den BIOS.

Hvis ikke du vil håndtere GPS derefter holdninger Xen og du bliver nødt til at anmode den medfølgende Windows indenfor Linux (som du kører rundt i byen er 3 minutter sikkert ikke brug for GPS, og ruten er små, vil langsom start ikke være så generende)

Hvad du skal gøre, er at omskrive startscripts (init.d resten, kan du begynde at ændre Minit), til haller og acpi / apmd - såvel pokombinujesz bør komme op på 15-25 sekunder fade i 5-10
Det største problem er, at trods optrædener, ingen drivere, og det faktum, at du behøver at konfigurere start.Justere placeringen af den matrix i Xorg konfiguration og nem at indstille programmer der skal åbnes i et veletableret områder af skærmen.

Din idé at også skærmen film er kun et spørgsmål om deling af programmer på 2 virtuelle skriveborde.

Men hvis du er involveret med Windows-versioner til mobile enheder - om nogle versioner af embeded eller hvad er nogle af sporvogne og ATM (i den konfiguration som ubehageligt, men måske mere populær)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top