L
London
Guest
Jeg skriver et program i C lang, men nu havde jeg et problem på det.
Jeg forklare de ting Bellow,
Jeg har oprettet en headder fil & inkluderet i mit program.Det er,
# include "Keys.h"
De nærmere detaljer om dette headder er,
# ifndef Keys
# define Keys
# define ON_OFF (0x01) / / for Meter1 & 2
# define CAL (0x02) / / Kun for Meter2
# define HOLD_ENTER (0x04) / / Kun for Meter2
# define pHCAL_UPARROW (0x08) / / for Meter1 & 2
# define pHHOLD_ENTER_DOWNARROW (0x10) / / for Meter1 & 2
# define MODE_INC (0x20) / / for Meter1 & 2
# endif
Jeg skrevet enkelt program til Meter1 & 2.så jeg har definere fælles nøgler headder fil for begge.Hver nøgler r laver forskellige job undtagen ON_OFF nøgle.
Probleam er,
når jeg vælger den Meater1 eller Meter2, ønsker at ændre nøgler Valus også i henhold til denne.
For Fx:
Hvis jeg vælger Meter1, så CAL, kan HOLD_ENTER nøgler gøre desiable.Og progeam var skrevet til meter1 så ikke noget problem.
når jeg vælger Meter2, jeg har brug for at tilføje 2 nøgler, der er desiable ovenfor.der er ikke noget problem.En anden ændring er pHCAL_UPARROW erstattes til CAL og pHHOLD_ENTER_DOWNARROW erstattet HOLD_ENTER.
Så fortæl mig hvordan man kan gøre dette?Hvordan man kan håndtere dette problem usins C. Problemet er nøgler r defineret i en headder fil som konstanter.
Svar mig!!
Jeg forklare de ting Bellow,
Jeg har oprettet en headder fil & inkluderet i mit program.Det er,
# include "Keys.h"
De nærmere detaljer om dette headder er,
# ifndef Keys
# define Keys
# define ON_OFF (0x01) / / for Meter1 & 2
# define CAL (0x02) / / Kun for Meter2
# define HOLD_ENTER (0x04) / / Kun for Meter2
# define pHCAL_UPARROW (0x08) / / for Meter1 & 2
# define pHHOLD_ENTER_DOWNARROW (0x10) / / for Meter1 & 2
# define MODE_INC (0x20) / / for Meter1 & 2
# endif
Jeg skrevet enkelt program til Meter1 & 2.så jeg har definere fælles nøgler headder fil for begge.Hver nøgler r laver forskellige job undtagen ON_OFF nøgle.
Probleam er,
når jeg vælger den Meater1 eller Meter2, ønsker at ændre nøgler Valus også i henhold til denne.
For Fx:
Hvis jeg vælger Meter1, så CAL, kan HOLD_ENTER nøgler gøre desiable.Og progeam var skrevet til meter1 så ikke noget problem.
når jeg vælger Meter2, jeg har brug for at tilføje 2 nøgler, der er desiable ovenfor.der er ikke noget problem.En anden ændring er pHCAL_UPARROW erstattes til CAL og pHHOLD_ENTER_DOWNARROW erstattet HOLD_ENTER.
Så fortæl mig hvordan man kan gøre dette?Hvordan man kan håndtere dette problem usins C. Problemet er nøgler r defineret i en headder fil som konstanter.
Svar mig!!