Løsning af et binært lineære system af ligninger

A

ankush_jn2000

Guest
Hej, jeg søger en rutine (helst i C), der finder den komplette løsning sæt (hvis en sådan findes) til en overbestemte, binære, lineær system af ligninger (dvs. jeg arbejder "mod 2 'GF (2)). Der er mange ligninger (i tusinder) så jeg er på udkig efter nogen efficeint kode. Jeg har udført forskellige web-søgninger, og tjekket en række af numeriske biblioteker, som f.eks LAPACK, men selvfølgelig de alle arbejder med reelle tal eller komplekse tal. Jeg har kodet en af de algoritmer fra Numerical Recipes i C, som jeg har 'skræddersyet' til at arbejde mod 2, men jeg tvivler på, at dette er virkelig så effektiv - jeg vil gerne have noget virkelig smart. Hvis nogen kan pege mig en kilde til effektiv lineær algebra rutiner at arbejde over på andre områder end de reelle tal eller komplekse tal, eller kan fortælle mig, hvor at begynde at kigge, eller har en smart ide til hvordan jeg kan bruge en numerisk én til at give mig resultater mod 2, så ville jeg være meget taknemmelig. Thanks in Advance Ankush

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back