LAN91C111

V

vaf20

Guest
Kære venner,
kan nogen hjælpe mig med at grænseflade FPGA til SMSC LAN91C111?
Thanks in advance

rather than configuring the MAC, configuring the PHY, providing an IP (possibly also UDP or TCP) network stack.

Jeg tror, problemet er ikke særlig i grænseflade
i stedet for at konfigurere MAC, konfigurere PHY, der giver en IP (muligvis også UDP eller TCP) netværk stakken.Hvis ja, det spørgsmål kan ikke besvares i en kort.Sædvanlige FPGA Ethernet kommunikation løsninger klarer sig de fleste af de nævnte opgaver ved hjælp af en software-processor som Xilinx MicroBlaze eller Altera Nios II.En ren hardware løsning ville være principielt muligt, men involverer en masse opsætning og styring af funktioner, der skal gennemføres i HDL.

Tnx FVM,
Jeg ønsker ikke at bruge MicroBlaze Soft processor.hvordan kan anvende ren HDL kodning til at konfigurere og kommunikere med LAN?
Hilsen,
Vaf20

Kære venner,
Jeg vil gerne vide det minimum MAC konfiguration for samspil med FPGA?
kan nogen hjælpe mig?
Er der nogen, har eksempelkode eksempel for dette?

Thanks in advance

Jeg tror du skal begynde at tænke ud af boksen.En minimal MAC vil have mindst en grænseflade til din PHY enheden (i dit tilfælde LAN91C111, men naturligvis er der andre).
Så er du nødt til at håndtere Datastream kommer i, og (sandsynligvis) sætte nogle lagringsenhed (FIFO) i Datastream, således at de øverste lag har tid til at tage sig af de forskellige protokoller.

Held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back