langtrækkende reset ic, som kan sende nulstillingssignal på hver 6 timer

L

Livingston

Guest
Venligst dele nogle ideer om langtrækkende reset ic. Jeg er tvunget til at designe en reset kredsløb, som automatisk vil nulstille hardware kredsløb på hver 6 timer. Betingelse s angives som følger. A. Ic bør være ikke-programmerbar. B. relæ bør ikke anvendes i kredsløbet. Mit spørgsmål er venligst foreslå mig den IC, der kan sende reset signal på hver 6 timer en gang, og hvordan kan jeg interface, som reset kredsløb uden brug af relæ.

interfacing kan b gøres uden relæ, der er så mange transisitor, ic til rådighed, kan u vælge en, når ur reset afsluttet kredsløb. er det en enkelt impuls, efter 6 timer? lad mig det vide. Jeg mener u wanna make kredsløb, som giver en puls efter 6 timer automatisk? THN WHR Grænsefladetilstødende nødvendig?

Jeg vedlagt blokdiagrammet i pdf-format. kan du finde det. Faktisk strømforsyningen er direkte givet til instrumentet, problemet er, at enheden bliver der hængt på grund af en eller anden grund er det er grunden til reset kredsløbet er indført i mellem strømforsyning og instrumentet. Tilbagestillingskredsløbet giver nulstillingssignal på hver 6 timer er automatisk (IC anvendte bør være ikke-programmerbar ic) i denne Blokdiagram "foreslår mig venligst" relæ bør ikke anvendes, Venligst foreslå mig andre komponenter.

Hi, I sådanne anvendelser normale praksis er at anvende en watchdog-timer for at nulstille det indre logik i stedet for at afbryde forsyningen. En vagthundstimeren kan gøres ved hjælp af en gentriggelige monoshot efterfulgt af en standard monoshot der vil blive udløst, hvis den gentriggelige kredsløb udgangsimpuls falder til nul tilstand. Med sigte på at opretholde pulsudgangen et fungerende system vil fortsætte med at udløse gentriggelige mono med jævne mellemrum. Men dog i dine applikationer, skal du slukke / på strømforsyningen selv, kan du stadig gøre det ved at anvende outputtet fra vagthund til at slukke en MOSFET tilsluttet på den negative skinne af leveringen, kan være grunden til watchdogkredsløb skal tilsluttes direkte til-ve spidsen af ​​forsyningen for at sikre, at det stadig vil få udbuddet, når instrumentet er slukket. Alternativt kan du også oprette en kæde af tællere bruger CD4060 at tælle for lange forsinkelser og om overløb, en monoshot at afbryde forsyningen udløse. I alle tilfælde, hvis du afbryde forsyningen, du er nødt til at generere tilstrækkelig lang puls for at sikre, at dit instrument er fuldt slukket, før den tændes igen. Regards, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

solid state relæ er et elektronisk relæ (ikke elektromagnetisk) ved hjælp af triac, som kan styre vekselstrøm belastning ved hjælp af jævnstrøm med lav spænding

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back